|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Woods
|
Geplaatst op 23-10-2007, 21:31 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 23-10-2007, 20:37 justme1 schreef:
[...]
Om eerlijk te zijn ik vind het minder erg als in nederland. In nederland brengen dieren grotendeels van hun leven door in een HOK of een ren of heel hun leven daar in dat soort landen hebben die dieren heel hun leven lang vrij rond gelopen maar ik geef toe het einde is mischien minder leuk als in nederland maar wat hij jij liever? Je leven lang vrij leven en een klote dood sterven of heel je leven lang klote leven en een goede dood sterven dan maar het 1e dan ben k teminste nog enigsins vrij geweest maar nu heb k waarschijnlijk ruzie dat ik dit heb durven te zegen namelijk haha maar k blijf erbij ik vind het zo
|
Wat jij hier zegt ben ik het niet mee eens. in nederland zijn ze teminste meteen dood en niet eerst laten lijden en in Nederland zitten ze ook niet altijd in een hok vaak wel en daar krjigen ze goed te eten en alles dus ik vind dit erger dan de nederlandse koe
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maus14
|
Geplaatst op 31-10-2007, 11:46 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
pff jullie zijn niks gewendt! vroeger moest je je eige kip kaal plukke nek om draaie en slachte en opeten! dus jullie hebbe geluk dat jullie nie daar wonen of waar dan ook! kunnen nog nie tege een koe kijken dat wordt geslacht nou allemaal Ongeschikt voor in et leger te gaan daar moet je niet zo kieskeurig zijn dat beest had nog niet eens 5 sec pijn! wel minder
nja k g weer wverder kijke op TH
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Maus Kijkt altijd mee , in elk topic |
|