|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snoepieyy
|
Geplaatst op 18-10-2007, 22:42 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Daar ben ik het ongeveer mee eens.. Alleen draai ik nummer 1 & 2 om 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Sammy, prettywoman, mysterio, jeffio, pipa, snaavel, MagicLuDa, Derbi_Senda, Miszmii, goorlap, ollyboy, miss-b-e zijn lief |
|
|
|
|
|
|
Nilsie
|
Geplaatst op 19-10-2007, 23:31 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Tupac 2. Eminem 3. Snoop Dog 4. Dr. Dre 5. verder ken ik er geen ^^
omdat dat de 4 rappers zijn die ik ken, die net zingen over pimpen bitches en al dat 'stoere' gezeik, denk nu niet dat ik iets tegen hip hop heb, echt niet vind het relaxde muziek, alleen vrouw onvriendelijk. maar deze 4 zingen over hun leven en over de wereld. 
Dit bericht is gewijzigd op 19-10 23:32.
|
|
|
|
Drop dead , Gorgeous ,, HitmanHenk, Purity666, Deadwalker, Rompeprop, Carl0 en Suddenjob chille gozers (H) Miss-Blue-Eyes! =D |
|
|
|
|
demeo
|
Geplaatst op 20-10-2007, 09:54 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 19-10-2007, 23:31 Nilsie schreef:
1. Tupac 2. Eminem 3. Snoop Dog 4. Dr. Dre 5. verder ken ik er geen ^^
omdat dat de 4 rappers zijn die ik ken, die net zingen over pimpen bitches en al dat 'stoere' gezeik, denk nu niet dat ik iets tegen hip hop heb, echt niet vind het relaxde muziek, alleen vrouw onvriendelijk. maar deze 4 zingen over hun leven en over de wereld. 
Dit bericht is gewijzigd op 19-10 23:32.
|
valt wel mee em is ook minder geworden en het enige waar hij nu over zingt is zo'n beetje de problemen die hij heeft(no apologies, cleaning out my closet, the way i am) . snoop dog heeft al een lied over b!itche$ (drop it like its hot). DRE heeft samen met eminem een lied over bitches(shake that ass for me). 2pac is de enige rapper die over andere dingen zingt bijv. problemen in de ghetto.
om het maar even te zeggen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Menn0
|
Geplaatst op 20-10-2007, 10:59 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Eminem. 2. Dr Dre. 3. Tupac. 4. lil' John. 5. Xzibit.
Op 20-10-2007, 09:54 demeo schreef:
[...]
valt wel mee em is ook minder geworden en het enige waar hij nu over zingt is zo'n beetje de problemen die hij heeft(no apologies, cleaning out my closet, the way i am) . snoop dog heeft al een lied over b!itche$ (drop it like its hot). DRE heeft samen met eminem een lied over bitches(shake that ass for me). 2pac is de enige rapper die over andere dingen zingt bijv. problemen in de ghetto.
om het maar even te zeggen
|
en toen waren we wel effe in de jaren 90 . zo gaat dat rappen tegenwoordig niet meer. iedereen rapt over zijn stad , hoeren en geld. welcome 2 the rap scene
Dit bericht is gewijzigd op 20-10 11:02.
|
|
|
|
Proud Gilera DNA owner |
|
|
|
|
|
|