|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aarskonijntje
|
Geplaatst op 25-09-2007, 17:21 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-09-2007, 16:51 pindake schreef:
[...] PWNED je hebt wel gelijk haha:P
we weet hebbe geesten wel degelijk een huid en het is niet eens zeker dat dit een huis is misschien een rare foto met rare kleuren
|
ik heb vorig jaar me spreekbeurt over dit onderwerp gehouden en ik had een boek gelezen van een medium (iemand die geesten kan zien) en die zei dat geeste voorkomen in de volgende vormen: - onzichtbaar (denk aan poltergeisten enzo) - deels (dat je maar een deel van het lichaam ziet of dat ze mistig zijn) - schim (je ziet dan een soort van schaduw) - als gewone mens (geen betekenis nodig denk ik)
Dit bericht is gewijzigd op 25-09 17:21.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
METJUH
|
Geplaatst op 25-09-2007, 23:31 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-09-2007, 17:21 Aarskonijntje schreef:
[...]
ik heb vorig jaar me spreekbeurt over dit onderwerp gehouden en ik had een boek gelezen van een medium (iemand die geesten kan zien) en die zei dat geeste voorkomen in de volgende vormen: - onzichtbaar (denk aan poltergeisten enzo) - deels (dat je maar een deel van het lichaam ziet of dat ze mistig zijn) - schim (je ziet dan een soort van schaduw) - als gewone mens (geen betekenis nodig denk ik)
|
mss moet ik ook een boek over geesten gaan sgrijven waarin ik beweer dat geesten altijd dik zijn. en er alleen voor leven om je een langzaam en pijnlijke dood te laten sterven.
|
|
|
|
het zit allemaal in je hoofd. en daar, is waar het voorgoed moet blijven. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tigerarmy
|
Geplaatst op 30-09-2007, 20:30 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 26-09-2007, 14:05 Sanneltje schreef:
Ja inderdaad, gewoon iemand op een verhoging waarvan je door de flits alleen zn hoofd maar ziet.
|
jep idd
|
|
|
|
aarskonijntje,hitmanhenk,nilsie,purity666,ollyboy,carl0,gangstercas,derbi,frankzeurzak chille kerels^^ circle toffe meid |
|
|
|
|
EvilEye
|
Geplaatst op 01-10-2007, 16:19 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-09-2007, 17:21 Aarskonijntje schreef:
[...]
|
Met alle respect, maar 90% van alle mediums zijn niets meer dan oplichters. Daarvan nog afgezien, het kan ook goed zijn dat geesten aan haar op die manier verschijnen, maar aan iemand anders allemaal de vorm hebben van wortels.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|