|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wanuu
|
Geplaatst op 18-02-2009, 13:23 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Suzanne (Damon) 15 jaar oud, (ik ga gwn eerlijk zijn tegenjullie) Ik ben een meisje met genderdysforie, dus vandaar dat Damon. Ik heb een keileuke vriendin van 17 jaar oud ben super trots dat ik wat met haar heb Ik woon in Oosterhout, NB.
Verder heb ik een eigen paard, en eigen bandje (binnenkort opnemen) ik speel gitaar en ik zing.. Als je meer wilt weten dan mag je vragen via PM, of add me op msn.
Dit bericht is gewijzigd op 18-02 13:24.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BrainPain
|
Geplaatst op 21-11-2010, 01:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
yo main,
Pim, ben 17 jaar en helemaal weg van mijn lieve vriendin. Ik zit op waterpolo en juijutzu waarvan waterpolo op redelijke klasse en juijutsu vecht ik toernooien. Ik werk als verkoper zij staples office centre, als teamleader bij de albert heijn. Ik geef ook gymles aan kinderen met overgewicht (tussen de 6 en 18 jaar). En ik ben nu 5 jaar profesioneel dj. Ik zit nu in 6vWo en ga waarschijnlijk een luchtverkeersopleiding doen. Verder ben ik echt een levensgenieter, het beste uit alles halen en genieten van wat je hebt. Ook vind ik het wel leuk te kijken naar de toekomst en wat me daar dan te wachten staat. Ik ben groot voorstander van gelijke rechten voor iedereen en snap niet waarom sommige mensen nog als oud vuil behandeld worden.
Nou dat was'em wel 
LATERS 
|
|
|
|
IK HOU VAN JE! |
|
|
Bellabeer
|
Geplaatst op 21-11-2010, 09:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik zal me ook eens voorstellen. In het dagelijkse leven heet ik gewoon Ella, bijgenaamd Bellabeer. Dit verklaard ook mijn nikename. Ik ben moeder van 2 kids. En heb een lieve man, aan wie ik veel steun heb.
Sinds 31-10-2010, ben ik lid geworden van deze forum. Sinds kort ben moderator geworden. Kort daarop werd ik global moderator+
Samen met jullie wil ik hier graag een leuke gezellige forum maken. Bij sommige topic's zullen we best wel van mening schelen. Daarbij zullen we het niet altijd met elkaar eens zijn, over sommige onderwerpen. Maar dat maakt niet uit. Ook jullie hebben het volste recht om een eigen mening te hebben.
Heb je nog vragen? Stuur me gerust een pm. Ik sta er open voor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|