|
|
|
knakko
|
Geplaatst op 19-09-2007, 19:55 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Schreeuwen Met spullen gooien Bezem afbreken Bij de afdeleing bouw iemand in de specie gooien Omdat ik een antwoord fout had(ging echt HELEMAAL nergens over) Met nieten schieten(gaat echt ontiegelijk hard en je schiet er zo mee door een tijdschrift heen) Eten in de klas Vliegtuigjes maken Tevaak door de klas lopen Huiswerk tevaak niet af Als het sneeuwt sneeuwballen in de klas gooien En nog een keer toen we iemand uit het raam gooide
En zo kun je er nog wel wat opnoemen
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Darkness 4 Life |
|
|
Menn0
|
Geplaatst op 19-09-2007, 19:59 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Schreeuwen Met spullen gooien Bezem afbreken Eten in de klas Vliegtuigjes maken Tevaak door de klas lopen Huiswerk tevaak niet af Als het sneeuwt sneeuwballen in de klas gooien
^ Dat allemaal  en ook , Spijbelen , met lettertang spelen xD op het bord waar op staat waneer je wat af moet hebben alles verwisselen. Radio op zun hardst zetten. computer hacken. SOF2 op computer gezet.xD
en omdat ik zat te praten. terwijl iedereen praatte .
we zaten met 6mensen op de gang..
Dit bericht is gewijzigd op 19-09 20:00.
|
|
|
|
Proud Gilera DNA owner |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petervv91
|
Geplaatst op 20-09-2007, 17:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 19-09-2007, 21:33 brammetjuhhh schreef:
lerarewn kunner er meestal niet tegen alsd ik gelijk hebben en hun niet. en ik blijf net zo lang discusieren tot ik er uitgestiuurd word of gerlijk krijg
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of adminstrator op 20-09 00:52.
|
ja echt he! zeg je van ik heb gewoon gelijk.. en dan ben je brutaal en moet je je meldenenzo.. ik wordt er af en toe uit gestuurd maar niet vaak.. en vorig jaar werd ik er uitgestuurd zei ik van nee. JAWEL je gaat er NU uit zei dat wijf toen.. zei ik nee waarom.. hield ik een paar x vol ging ze gewoon weer verder met de les. verder wordt ik als ik eruitwordt gestuurd niet echt voor iets bijzonders dr uitgestuurd ofzo.. meestal praten ofzo of teveel kloten of hw niet af..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen_Scheur
|
Geplaatst op 20-09-2007, 18:58 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hmz ik aleen omdat ik te druk ben of omdat ik een grote bek heb tegen leeraren als iets me niet aan staat..jah en een keertje voor ''JODEN!!!'' voor de klas te roepen....wasook ma voor de lol of binnen komen int begin van de les en kei hard BOERUHHH roepen, verder..jah spijbelen was 2 blok weken waard uhm...geschorst voor een lerares bang te maken ...dat ging egt totaal nergens over..maja oja en keertje geschost voor een liedje over een leeraar te maken en die bleek niet zo in de smaak te vallen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|