|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Battlefield2
|
Geplaatst op 17-06-2008, 20:39 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Spoiler alert!!!!!!!!!!! Je bent gewaarschuwt!!
Okee, als we gaan spoileren dan doe ik gewoon mee.. Itachi is geen bad guy, hij probeerde juist konoha te redden van een coup d'etat (staatsgreep) van de uchiha clan. Hij geeft naruto een speciale onbekende kracht en laat Sasuke de mogelijkheid om de cursed seal van orichimaru weg te halen en mangekyou sharingan te krijgen. Jiraiya sterft door Pain en Sasuke zijn groep (Group Falcon) en Akatsuki werken samen om Konoha te verwoesten en Naruto te vangen.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Rammsteiner
|
Geplaatst op 20-06-2008, 18:47 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 17-06-2008, 20:39 Battlefield2 schreef:
Spoiler alert!!!!!!!!!!! Je bent gewaarschuwt!!
Okee, als we gaan spoileren dan doe ik gewoon mee.. Itachi is geen bad guy, hij probeerde juist konoha te redden van een coup d'etat (staatsgreep) van de uchiha clan. Hij geeft naruto een speciale onbekende kracht en laat Sasuke de mogelijkheid om de cursed seal van orichimaru weg te halen en mangekyou sharingan te krijgen. Jiraiya sterft door Pain en Sasuke zijn groep (Group Falcon) en Akatsuki werken samen om Konoha te verwoesten en Naruto te vangen.
|
Wist het al maar toch nog super vet :P
Welke noob schrijft dat Deidara die vriend van Kakashi is, (ik mag niet schelden), hoe bedoel je uit je nek lullen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MagNaMatiC
|
Geplaatst op 08-09-2009, 19:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Uchiha Madara is wel de leider! In de anime reist hij op een gegeef moment mee met deidara en heet hij nog tobi! Als je de manga gaat lezen kom je er vanzelf achter dat tobi eigenlijk Uchiha Madara is
(ben de manga's gaan lezen omdat ik niet kon wachten op de anime:$
Btw...
Pain wordt "half" verslagen door naruto... (meer zeg ik niet je moet maar gaan lezen of nog ong 1,5 jaar wachten tot de anime komt:P)
|
|
|
|
Trots Daw Veur Twente Bint |
|
|
|
|
|
|
LuffyHaki
|
Geplaatst op 18-03-2010, 19:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Zal ik het dan maar allemaal zeggen,
Het verhaal van Tobi/Madara Tobi is Uchiha Madara dat was moeilijk en het klopt hij heeft zijn broer vermoord om Mangekyou Sharingan te krijgen zonder neveneffecten alleen dat heet bij hem ''Eternal (mangekyou) Sharingan'' Tobi is wel de echte leider van Akatsuki maar hij is bang voor pein zijn Kekke Genkai(Rinnegan) en pein in het algemeen. Pein zijn kracht is dat hij zijn Rinnegan kan gebruiken voor 6 Paths/Realms Geen zin om ze allemaal te noemen maar alle paths van hem dienen een andere taak.
:P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|