|
tigerarmy
|
Geplaatst op 09-09-2007, 13:13 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik weet niet echt waar ik deze vraag moet stellen dus als hij verkeerd kan ik er niets aan doen. Het is gewoon als ik een liedje van youtube wil beluisteren dan kan ik mischien net 10-20 seconden naar het filmpje kijken en dan valt het liedje uit .dit is erg storend dus als iemand mij kan helpen of vertellen door wat het komt . alvast bedankt
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
aarskonijntje,hitmanhenk,nilsie,purity666,ollyboy,carl0,gangstercas,derbi,frankzeurzak chille kerels^^ circle toffe meid |
|
|
|
|
|
|
tigerarmy
|
Geplaatst op 09-09-2007, 13:18 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ja want ik kan bvb dan op minuut 1 zetten maar dan kan ik vanaf daar weer net 10-20 seconden kijken echt raar ik heb het al paar dagen dacht eerst het zal wel vanzelf overgaan en heb me pc ook paar keer opnieuw opgestart maar het blijft en filpjes van andere site's dat niet van youtube is kan ik gewoon bekijken zonder problemen
|
|
|
|
aarskonijntje,hitmanhenk,nilsie,purity666,ollyboy,carl0,gangstercas,derbi,frankzeurzak chille kerels^^ circle toffe meid |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tigerarmy
|
Geplaatst op 09-09-2007, 20:37 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 09-09-2007, 16:45 jakkellala schreef:
dan is je internet weg gevallen. dan zegt ie dat hij helemaal geladen is maar speelt alleen af tot hoever die geladen is *voordat internet uitgevallen was* heb ik ook wel eens
|
en wat valt er aan te doen ?
|
|
|
|
|
|
|