|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jefferd
|
Geplaatst op 30-06-2007, 23:19 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik zag een turkse man in een auto zitten hij had zon soort van hoedje op(ik noem het altijd turks jodenkeppeltje), en die man had zijn raam half open.. het regende trouwens ook, en ik zei zo tegen me vrienden waarom doet hij nou een paraplu op in de auto, hij zit tog overdekt..:S en ik zei dat dus iets te hardXD, toen kreeg ik allemaal turkse scheldwoorden naar me toe gesmeten, ik verstond er gelukkig niet van , ik ben niet rasicties ofzo hoor..
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
frankzeurzak
|
Geplaatst op 01-07-2007, 18:36 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
we zaten met elkaar in een auto in duitsland 1 van mijn kamaraden stak de middelvinger op tegen een duitser toen kreeg de duitser een ongeluk geen opmerking maar tis we dom
|
|
|
|
Derbi_Senda,Achterhoeker,Goorlap,Swollenear,Carl0,Ollyboy,Tigerarmy, Hitmanhenk zijn cool(H) xsimonex,Erica92,Snoepieyy,Sopherian zijn schatten(L) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jakkellala
|
Geplaatst op 02-07-2007, 12:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
deze reactie was niet van mij, maar ik lachte me dubbel toen een meiske dit zei:
na een heel slegt gespeelt lietje van iemand zonder maat enzo, was egt bagger... werdt de leraar boos en begon..: *muziek leraar speelt het deuntje van kort jakje op de piano* zegt de leraar: dit deuntje kennen jullie toch hopelijk wel... meiske: DUH, Dat is toch vader Jacob?
xD
|
|
|
|
...My thoughts you can't decode... |
|
|
|
|
|