|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dreamers
|
Geplaatst op 18-01-2011, 22:12 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Op 20-11-2008, 00:05 glx schreef:
dit is mijn zip: http://i70.photobucket.com/alb...fgmichael/ikopmezipwheelie.jpg http://i70.photobucket.com/alb...ikkeopmezipinscheveningen.jpg
Helaas ben ik hem weer verplicht te verkopen omdat de politie mij het gwn niet gunt om te rijden,kheb hem sinds juni en ben al 3 keer gepakt met te hard rijden nu is er voor de 2e keer me papieren afgepakt,en moet hem nu verkopen anders word hij bij de volgende keer vernietigt Ze hadden zondag bij redd bull knock out een rollbank geplaatst en me daar gepakt en ook me papieren in beslag genomen en die agent dacht dan ook nog is dat ik dan naar huis gaat lopen OWja en als ik op iemands andere scooter rijdt en die is ook opgevoert word hij in beslag genomen Maarja staat nu ruim 3000 km op heb hem netjes 1000km in gereden wel met vario dr uit is wat beter(minder toeren)! Heb een tijdje met een yasuni en bidalot gereden(125 km op me eigen teller gehaald met een standaard cillinder)
|
Het is dan wel te hopen, dat de volgende eigenaar wel zo slim is, om hem weer tot standaard terug te laten zetten. En dat je de nieuwe eigenaar wel even netjes op de hoogte brengt. Want anders heb je een nog grootere probleem, dan dat je nu al hebt. Daarbij kan je wel kwaad op de politie worden, en hun de huid volschelden, als je aangehouden wordt. Ik wil niet zeggen of beweren dat je hun de huid volgescholden hebt. Maar, jij bent die gene die op die scooter rijdt. De politie moet nu eenmaal erop toe zien, dat wij weggebruikers, ons netjes aan de verkeersregels houden. Dit, voor ieders veiligheid.
Dat jij het niet met hun eens bent. Dat is toch echt aan jezelf. Als jij je gewoon aan de regels houdt, zoals ieder ander dat ook behoort te doen. Dan kan je gewoon op je scooter blijven rijden. Zonder dat ze je papieren in beslag nemen. Daarbij hadden ze ook nog gelijk je scooter in beslag kunnen nemen. Dan had je een nog zwaardere strop gehad, wat je scooter betreft.
En wees maar blij dat je nog nooit een aanrijding daarmee gehad hebt. Ookal is het niet je eigen schuld. Toch zal jij die schuld met je mee moeten dragen. En dan heb ik niet eens over de uitspraak van de rechtbank.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Lelijke mensen bestaan niet! |
|
|
j1mmyzzz
|
Geplaatst op 15-06-2011, 22:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 18-09-2009, 00:07 Wanuu schreef:
kheb geen eige foto..
heb m net een week ook in het blauw speedfight 3, iedereen vind hem lelijk ...
Geen linkjes plaatsen.
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 21-01 07:57.
|
die dingen zijn juist kei mooi! alleen ik weet zelf niet of ik een speedfight 3 pak ik zit te denken een gilera runner oud model de nieuwe zijn lelijk of een gilera dna of een aprilia rs 50 of de speedfight 3(snor) natuurlijk!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
alle kinderen gaan naar school je zou bijna denken dat er iets te doen is |
|