|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nilsie
|
Geplaatst op 23-08-2007, 19:59 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
HEJ hallo .. NIET alle emo's snijden zichzelf hoor hetzelfde vooroordeel over dat gabbers racisten zijn ,, kop op zeg .. er zijn een hoop emo's die zichzelf snijden maar dat zijn ook een hoop gothics , punkers en noem maar op ..
het verschil zit hem in de muziek Gothics hebben vaan een soort van orkest IN de muziek verwerkt .. en dat heeft emo muziek niet 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Drop dead , Gorgeous ,, HitmanHenk, Purity666, Deadwalker, Rompeprop, Carl0 en Suddenjob chille gozers (H) Miss-Blue-Eyes! =D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gothman
|
Geplaatst op 17-11-2008, 19:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 17-05-2007, 04:03 Spirituall schreef:
Gothic - kleding en muziekstijl, kortom levensstijl van die persoon, de "Gothic". De traditionele gothic snijd dus NIET in zichzelf.
Emo - Emo kan je ook zien als een geloof, Emo's geloven dat, als je in jezelf snijd, alle negatieve invloeden en gedachtes en ervaringen enz enz wegsijpelen samen met je bloed. Met andere woorden, in jezelf snijden is goed voor je, volgens emo's. Emo's zijn vaak beïnvloed door de gothic stijl, maar dat is niet altijd zo.
|
wat je zegt over emo is waar ze denken echt dat als je je snijdt dat al de slechte invloed enzo weg gaat het is trouwens bewezen dat snijden geen kwaad kan als je het niet alle dagen doet ps:ben zelf emo gothic en dit kan natuurlijk mijn gedacht veranderen mar (ik mag niet schelden) wrm ier over zagen heeft der al ooit nen emo komen vragen om mee te snijden ik dacht het ni dus stop met zagen over emo's
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wanuu
|
Geplaatst op 11-11-2009, 19:27 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 11-11-2009, 19:08 gothman schreef:
(ik mag niet schelden) weet je eigelijk wel wat je zegt presies als of gothic zijn zo erg is emo's zijn gwn zwart dragende huilbakken
|
Dát is dus NIET waar! De ECHTE gothic's zijn anders dan de mensen tegenwoordig ze zien hoor! Gothic's zijn full zwart gekleed, gebleekte gezichten en daarbij zwarte make-up. Maarja tegenwoordig word iedereen met een beetje zwart haar al meteen gothic genoemd terwijl dat helemaal niet zo is ..
Emo's zijn gewoon wat minder zwart gekleed, dragen voornamelijk skinny-jeans en all-stars schoenenn .. En vaak hebben ze ook zo'n haarlok zo voor de ogen,
Kom op mensen denk 'n beetje na 
Dit bericht is gewijzigd op 11-11 19:28.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
naamloos27
|
Geplaatst op 20-09-2011, 20:24 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
emo staat voor emotioneel , waar inderdaad mee word bedoelt dat emo's hun gevoelens eerder tonen, ik persoonlijk vind dat iets hebben. De reden dat gothics en emo's beide vaak zwart gekleed zijn doet ze veel op elkaar lijken, toch zijn ze verschillend. Ook qua muziek smaak , emo is meer hardcore-punk en gothic positive-punk (aldus het internet) Ik geef toe dat ik zelf niet emo ben, maar hun stijl/muzieksmaak mij heel erg aanstaat. En inderdaad dragen gothics meer wijde broeken (bijvoorbeeld van het merk stuka) en emo meer strakkere broeken.
|
|
|
|
|
|
|
black-angel
|
Geplaatst op 20-09-2011, 23:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 20-09-2011, 20:24 naamloos27 schreef:
emo staat voor emotioneel , waar inderdaad mee word bedoelt dat emo's hun gevoelens eerder tonen, ik persoonlijk vind dat iets hebben. De reden dat gothics en emo's beide vaak zwart gekleed zijn doet ze veel op elkaar lijken, toch zijn ze verschillend. Ook qua muziek smaak , emo is meer hardcore-punk en gothic positive-punk (aldus het internet) Ik geef toe dat ik zelf niet emo ben, maar hun stijl/muzieksmaak mij heel erg aanstaat. En inderdaad dragen gothics meer wijde broeken (bijvoorbeeld van het merk stuka) en emo meer strakkere broeken.
|
Je hebt helemaal gelijk in wat je zegt. Maar de muziek style gothic is over het algemeen juist rustige muziek. De orginele gothics dragen geen stuka, maar de pubertjes die zichzelf gothic noemen dragen dat wel.
Blijheid is ook een emotie, dus dat valt ook onder emotioneel voor degene die het nog niet snappen. Dat staat los van jouw bericht.
|
|
|
|
|
|
|
c_hallo
|
Geplaatst op 26-09-2011, 00:27 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Niet dat ik alles weet maar een vriendin van mij is emo en dat houd meer in dat je draagt wat waarde heeft en dat de kleuren die ze dragen hun gevoel uitdrukken, kijk zei heeft der haar deels roze daar word ze vrolijk van en dat snijden enz zit hem niet ik emo of gothic zijn meer in iemnds hoofd en de muziek is wel anders het kan ok zijn dat ze een dag heeft dat ze gewoon nederlands talig luister zoals marco borsato het is meer dat in alles wat ze doet en aan heeft der gevoel van die dag laat zien gothic weet ik niet zo goed. hoop dat beetje duidelijk is ong.
Dit bericht is gewijzigd op 26-09 00:28.
|
|
|
|
HARDCORE !!! |
|