|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daan108
|
Geplaatst op 11-05-2007, 22:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik denk dat er buitenaardse wezens ook bestaan. Ik was vorige week naar new york. Vakantie dus. Mijn vader en ik klommen het empire state building op bedoel met de lift. En je ka dan heel new york zien. En ik en mijn vader zagen een licht. En ik bleef heel goed naar dat licht kijken. maar ik eerst. het kniperde echt de hele tijd. En opeens schoot hij naar boven ik sfeer het. En toen rende ik naar mijn vader toe en zij dat verhaal. En toen zag ik het lichtje weer. ik zag hem naar boven schieten. Mijn vader niet maar zei dat hij wel ineenkeer weg was. en toen kwam hij weer terug echt waar ik meen het echt. echt weird
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Audi in new york.. |
|
|
|
|
xXbJoRnXboRgXx
|
Geplaatst op 12-05-2007, 13:46 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik vind het wel redelijk nep, het kon oowk een persoonzijn die al gevraagd was voor die film (een vrouw gaat echt neit in een verlaten iets in haar eentje met een camera op stap) maar ik geloof wel in geesten en ik heb zelf ook heel veel dingen gehad (na de dood van mijn opa word mijn oma de heletijd opgebeld terwijl de stekker uit de telefoon zin en als ze opneemt hangt die gene op) maar ik gloof er zeker in! reageer op mijn berocht als je er meer over wilt wete
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of adminstrator op 20-09 12:02.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|