|
|
|
|
|
dammit
|
Geplaatst op 21-04-2008, 19:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik heb ook een geest gezien(ik nu doodsbang voor ze)
ik zag er eentje naar me broers kamer vliegen 1-4 jaar terug(geen geintje!!!!)telkens als ik keek verdween hij deed ik me ogen dicht vloog hij weer langs me kamer naar me broers kamer keek ik weer weg was hij toen verstopte ik me achter plank van me bed(5 cm breed ofzo)toen verdween hij niet toen ik keek het leek heel erg op een vliegend laken(zat iets van 3 meter van hem vandaan dus zag het niet goed)met een fel licht eromheen maar ik weet zeker dat het een geest was!
dus JA,JA en JA ik geloof in geesten
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
hallo mensen |
|
|
|
|
|
|
serbainkilla
|
Geplaatst op 25-04-2008, 22:11 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het zou bent kunnen dat er iets bestaat.. Maar!! vaak is het gewoon hallicunatie of hoe je dat ook schrijft . Zeg nou is eerlijk er zijn in totaal wel oneidig veel mensen overleden zweven hier nu allemaal rond?? Ik denk vooral dat het tussen je oren zit bijvoorbeeld als je in je bed ligt en je ziet een schaduw van je gordijn dan denk je dat het een geest is bijvoorbeeld. Ik zeg niet dat er niks is maar duivels en hel en hemel enzo geloof ik niet in dat is gewoon niet mogelijk zal wel tof zijn als het wel zo is. Dus nogmaals ik zeg niet dat er niks anders is na je leven maar ik hoef en wil nooit een geest zien als er wel wat hierna is
|
|
|
|
|
|
|
Angelique_29
|
Geplaatst op 25-04-2008, 22:13 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Sorry, ik heb de bijbel nooit gelezen aangezien ik niet gelovig ben, maar ik heb toch ca. 1 jaar diverse geesten gezien (ca. 10 stuks). Precies op de grens van wakker zijn en gaan slapen. En dat heb ik niet gedroomd omdat mijn zusje hetzelfde heeft gezien....Echt heel duidelijk. Gelukkig is dit forum anoniem anders had ik dit niet opgeschreven want mijn zusje heeft een baan als accountant. Kortom dat is ook niet goed voor haar baan. Kortom denk er goed over, voordat je zegt dat iets niet bestaat. Als jij iets niet kunt zien, omdat je er niet gevoelig voor bent, wil niet zeggen dat het niet bestaat. Wat ik er wel van geleerd heb is dat geesten even goed of slecht zijn als mensen. En dat ze ook gevoel voor humor hebben....kortom ik heb positieve ervaringen.
|
|
|
|
"I see dead people" |
|
|
Angelique_29
|
Geplaatst op 25-04-2008, 22:18 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb het trouwens niet over schaduwen, maar over echte "mensen" met fel licht. Maar wel een duidelijk gezicht met gezichtuitdrukkingen wat je ook ziet bij gewone mensen. Kortom bij mij waren het zeker geen hallucinaties en het zijn ook geen schaduwen. Ik ga er ook geen welles of nietes spelletje van maken. Ik en mijn zus geloven erin omdat wij het met onze eigen ogen gezien heb. Er zullen altijd mensen zij die het niet geloven, totdat ze er zelf één zien: nu of ooit later....als ze aan de andere kant van de spiegel staan (bewijs van spreken....).
|
|
|
|
"I see dead people" |
|
|
|
|
Angelique_29
|
Geplaatst op 25-04-2008, 22:59 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Nee, sorry. Het zijn voor mij allemaal onbekenden. Afgezien van twee keer mijn opa en 1x mijn oma die overleden zijn. Maar de reden waarom ik ze waarschijnlijk heb gezien is dat ik een hechte band met ze heb, omdat zij ons (mijn zus en ik) hebben opgevoed, omdat mijn ouders van 'smorgens vroeg tot 's avonds laat werkten. Dag in dag uit. De rest van de verschijningen waren allemaal onbekende. Eerlijk gezegd boeit het nieuws mij ook niet zo....Nooit gedaan eerlijk gezegd, moest vroeger wel via school kranten lezen etc. Maar het trok mij vroeger niet en nu nog steeds niet. Ik ben dyslectisch. Ze ("geesten" praten ook niet tegen mij (al heb ik het ook niet geprobeerd, want ik weet van mijzelf dat ik ze niet kan horen, raar maar waar). Ze kijken alleen maar.....ze verdwijnen daarna of gaan er vandoor. Vaak lachend/verbaasd. Geloof mij als je ze ooit ziet....dan vraag ik mij af wie er meer verbaasd is - jij of de verschijning zelf. Het is voor z'n geest/verschijning ook een shock als die in eindelijk eens gezien wordt. Kortom je heb zowieso twee personen die verbaasd zijn. Het is vreemd gevoel van angst en verbasing. Maar ik denk niet dat het bekenden zijn ook niet van het nieuws, anders had mijn zus ze wel herkend of ik. Het zijn voor ons gewoon vaak onbekende. Zoals je ook zo veel mensen op de straat tegen komt en nooit meer terug ziet. Alleen mijn opa en oma waren bekenden.
Ik had wat recht te zetten in mijn prive leven en nu ik dat gedaan heb, is het een stuk rustig geworden 's avonds. Blijkbaar vonden ze het welletjes en moesten er oplossingen komen en hebben zij mij erbij geholpen. Gewoon om er te zijn...misschien hebben ze stiekem meer gedaan. Ik verdenk ze er wel van, maar dat is een gesprek die ik ook met ze ga hebben als ik overlijd. Dan krijgen ze van mij een kruisverhoor, hahaha Hoe dan ook ik ben ze dan dankbaar. Nu alles weer goed gaat, zie ik geesten ook een stuk minder. Mijn conclussie? Als je in de put zit, vrij diep kan je er bevattelijker voor zijn. En ja waarom mijn zus? Die zag het vroeger al van kinds af aan alleen met grote tussen pozes.....
|
|
|
|
"I see dead people" |
|
|
Angelique_29
|
Geplaatst op 25-04-2008, 23:03 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb ook een cavia Blondje die het kon zien. Ze raakte even in paniek, maar dat is maar 1 keer gebeurd. Toen de verschijning te dicht bij haar kooi stond. Ik was zo verbaasd dat ik en mijn zusje niet de enige waren. Wij zeiden alle twee tegelijk: zij ziet het ook, dat rare beest hahaha Het was geen kwade verschijning, zeker niet, maar ik denk dat het niet iets normaals was en dat de cavia in paniek raakte en begon te piepen in de avond (2 uur 's ochtends). Tja de rest van de beesten weet ik niet. Soms zie je katten en honden ook wel eens raar doen, maar ja daar zijn het beesten voor.
|
|
|
|
"I see dead people" |
|
|
serbainkilla
|
Geplaatst op 26-04-2008, 13:54 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-04-2008, 22:18 Angelique_29 schreef:
Ik heb het trouwens niet over schaduwen, maar over echte "mensen" met fel licht. Maar wel een duidelijk gezicht met gezichtuitdrukkingen wat je ook ziet bij gewone mensen. Kortom bij mij waren het zeker geen hallucinaties en het zijn ook geen schaduwen. Ik ga er ook geen welles of nietes spelletje van maken. Ik en mijn zus geloven erin omdat wij het met onze eigen ogen gezien heb. Er zullen altijd mensen zij die het niet geloven, totdat ze er zelf één zien: nu of ooit later....als ze aan de andere kant van de spiegel staan (bewijs van spreken....).
|
Oke maar waarom gebeuren er alleen zulke in de nacht? En waarom is glaasje draaien dan gevaarlijk vraag ik me al een tijd af wat kan zoeen geest nou doen je lichaam overnemen zeker?? Dat vind ik het echt het grootste onzin ooit ! Ik zou wel een keer met een groep mensen op geestenjacht willen gaan ofzo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angelique_29
|
Geplaatst op 27-04-2008, 20:10 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Waarom in de nacht? Tja, ik wil niet zeggen geesten geven licht, maar er komt toch ergens een verlichting in hen vandaan, want ik kan ze in het donker zien. Verder denk ik dat het 's avonds gebeurd omdat je dan tussen wakker zijn en slapen bent, kortom je bewust zijn is anders. Je bent totaal rustig zelfs verder dan tegen slapen aan. Hoe en wat gegrijp ik ook niet. Wat ik zelf geloof is als je slaapt dat je op een bepaalde manier uit je lichaam treedt, maar nog wel terug kan. Niet zoals doodgaan, want dan ga je echt over. Maar dat het er wel dicht in de buurt ligt. Wellicht ligt je op een grens van wakker zijn en slapen....een stap dichter in de buurt waar geesten zijn. Op dat bepaalde niveau, kortom ik denk at je er gevoeliger voor bent. Wat ik al zei je kan het niet afdwingen. Dat heb ik ook al geprobeerd. Ik heb mijn laatste ervaring 31 januari gehad en nu is het rustig nog steeds. Wellicht door mijn trouwen, wellicht omdat ik het niet aankon geesten te zien. Niet omdat ik er bang van werd. No way....Ik ben niet bang voor ze, maar als je elke week, soms om de dag wordt wakker gemaakt, breekt het je op. Ik dacht van mij zelf sterk te zijn, maar ik kwam oververmoeid op mijn werk. Ze zeiden je ziet er slecht uit, is er wat? Tja, wat zeg je dan? Ik wordt wakker gehouden? Dat kan niet, kortom ik heb ze vriendelijk verzocht weg te gaan, omdat ik het niet aankon. Ik heb alleen een uitzondering gemaakt voor mijn overleden familie. Tja, nu mis ik het. Soms denk ik dat ik te hard was. Ik wist ook niet dat ze nu allemaal niet meer komen. Kortom ze luisteren wel. Ik geloof niet in god, maar ik denk dat bidden helpt, misschien niet tegen over god etc (misschien ook wel, ik ben niet gelovig), maar misschien willen dierbaren van je het ook horen en je misschien helpen als het nodig is. Of zo ver te kunnen en mogen....Een oogje in het zeil houden...
|
|
|
|
"I see dead people" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angelique_29
|
Geplaatst op 07-05-2008, 07:27 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat is het probleem als je opa je beschermengel is? En dat er misschien meerdere geesten rond zweven? Er zijn toch ook meerdere personen op de aarde. Uit mijn ervaring kan ik zeggen dat geesten en mensen niet zo veel van elkaar verschillen. Slechte mensen blijven slecht ook daarzo. Goede mensen en mensen die je lief hebben zullen dat ook zijn als ze overlijden....Kortom eigenlijk maak het niets uit.... Ik zou alleen nadenken vor dat je wat vervelends zegt over de doden....Je kan ze ook pijn doen en dat komt vanzelf op je bordje terug. Dit leven of het volgende. Wellicht ben je hier op dingen te leren: the easy or the hard way.... Ik zou niet bang zijn....wees sterk van je zelf. Dan maken mensen en geesten geen misbruik van je!
|
|
|
|
"I see dead people" |
|
|
serbainkilla
|
Geplaatst op 07-05-2008, 10:25 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 07-05-2008, 00:59 METJUH schreef:
[...]
ik kan je wel vertellen dat er niemand achter je staat. ook al "voel" je van wel. en dat die paranormaal persoon je keihard heeft afgezet. ik wil ook best wel geld verdienen door iemand te vertellen dat zijn overgrootopa (een persoon die ik nog nooit heb ontmoet en waarvan ik nooit kan weten dat het je overgrootopa is) achter hem staat. en dat het zijn beschermengel is. helemaal idiaal als je me dan nog gelooft ook. want met een beetje geluk kom je weer is terug.
dus nee, er zal geen enkele geest vershijnen. of je er nouw bang voor bent of niet. achja, je vroeg het niet aan mij. maar ik ben zo vrij geweest antwoord te geven. gratis en voor niets.
|
Haha Ik weet ook niet of geesten echt bestaan maar ik dacht ik vraag maar voor het geval dat ze wel bestaan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|