|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
frankzeurzak
|
Geplaatst op 23-05-2007, 17:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ja en nee ja omdat er vast wel iets is zoals op die plaatjes enzo nee omdat ik er nooit iets van gemerkt heb
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Derbi_Senda,Achterhoeker,Goorlap,Swollenear,Carl0,Ollyboy,Tigerarmy, Hitmanhenk zijn cool(H) xsimonex,Erica92,Snoepieyy,Sopherian zijn schatten(L) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BlinqstyleX
|
Geplaatst op 28-09-2007, 18:51 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik heb deze week al 2x (denk ik) een geest op bezoek gehad tijdens de nacht in mn slaapkamer
1ste keer : werd in de nacht wakker en hoorde de heletijd iemand gapen.. terwijl mn stiefvader en mn moeder keihard lagen te snurken (leek wel een tropich bos man ) en mijn zus was pleite die nacht.. en het hield maar niet op
2de keer : gister avond, lag net in bed. hoorde iemand ademen op mn kamer(terwijl ik mn adem inhield).. werd er een beetje gek van dus zette ff mn deur open. opeens nadat ik mn lamo had uitgedaan zag ik een oranje vlek naast mn kast o0 terwijl er niks tussen zit..
dat is mijn geest ervaring 
|
|
|
|
||) Back @ () (|| |
|
|
Nilsie
|
Geplaatst op 28-09-2007, 18:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik moet het eerst zien dan pas geloven, films kunnen allemaal nep zijn
Zoals met dat programma X files op discovery, dat ze alles proberen na te bootsen dat vind ik echt stoer 
|
|
|
|
Drop dead , Gorgeous ,, HitmanHenk, Purity666, Deadwalker, Rompeprop, Carl0 en Suddenjob chille gozers (H) Miss-Blue-Eyes! =D |
|
|
|
|
|
|
|
|
Angelique_29
|
Geplaatst op 29-09-2007, 08:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Tja, het is ook belangrijk om te realiseren dat je er één hebt gezien. Omdat je toch op de grens ligt van wakker en slapen gaan. Nou ja bij mij dan.....
Ik realiseer mij het pas sinds mijn zusje dezelfde personen/gestalten zag.
Eerst dacht ik dat het een soort gezichtsbedrog was; maar toen mijn zusje zei: Angelique zie jij dat ook? Tja toen was het natuurlijk een ommekeer in ons leven.
We zagen beide een blond meisje in de kamer staan van een jaar of 14. Ze was vreselijk nieuwsgierig en verbaasd dat we haar beide zagen. Die avond zal ik nooit meer vergeten en ik ben blij dat mijn zusje bij mij logeerde die avond. Vanaf die avond zie ik ze soms......vaak heel kort (een paar seconden en dan verdwijnen ze weer). Vaak zie ik onbekende personen met een duidelijk karakter of gezichtsuitdrukking; heel vreemd. Praten doen ze niet tegen ons/mij alleen staren.....
|
|
|
|
"I see dead people" |
|
|
|
|
|