|
|
|
dennisderoo
|
Geplaatst op 02-03-2010, 11:47 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ten eerste aplausje voor het filmpje nou voor het einde van eht filmpje dan maar kijk we zeggen allemaal zielig wat erg maar zelf doen we der ook niet zo veel aan, wat denk wat er met jouw stukje vlees op je bord is gebeurd ? of met je frinkandel weetje dat zijn allemaal kleine dingetjes waar niemand wat aan doet, in het begin van die beesjes moest ik ook huilen denk je dat ik me groot gaat houden omdat andere me dan niet lauw vinden ofzow want het is egt gewoon vreselijk wat er daar in die landen gebeurdt. ik weet ik mag niet schelden maar OEH wat zou ik uit willen schelden en die mensen is levend villen, ff kijken of hun het zo lekker vinden of hun effe aan zo'n machine hangen zonder verdoving, alles wat leeft heeft recht op vrijheid een goed leven en vooral gelukkig zijn maar dat nemen wij mensen van hun af, de meeste mensen doen het onbewust, maar als jullie het egt zo zielig vinden begin wat begin een ophaal campange en als je wat koopt let dan ook op wat je koopt, want ook die diertjes voorden vermoord door onze benodigheden en onze gemaken. ik hoop dat jullie hier wat mee kune... en volg me tips op want het is egt te erg voor worden
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ThisWarIsOurz
|
Geplaatst op 16-03-2010, 21:27 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
, men moet aan geld komen. Hoe dan ook, bij sommigen ligt het niet zo simpel om aan geld te komen mensen . Om jezelf in leven te houden doe je wat men aan je vraagt. Het is, iemand moet de vuile wensen vervullen van andere om aan geld te komen. geen droom job maar dit kan je nooit stoppen. er zijn ergere dingen in het leven. Dit is wel bruut. Maar sorry mensen leef er mee. Want geld moet rollen.
._. Bieeeep!
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 03-01 22:35.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ThisWarIsOurz
|
Geplaatst op 17-03-2010, 17:41 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dikkie dik, geld is de wereld lieverd. Zonder geld leeft er niemand. geld is alles geworden. er is niets voor niks arm en rijk, en er zijn niet voor niks centjes . Dieren maken elkaar int wild even bruut af als wij hier doen hoor. bedoel, leer denken dikkie dik?. Als jij geen geld had, had je geen huis, geen stroom, geen onderdak, geen eten en of drinken, geen kleding, geen bescherming, niks. wat doe je dan?. alles om je zelf in leven te houden. ;D heb je een goeie baan? zo ja, waarom weet je dit dan niet. Heb je nog geen baan?. ga dan maar niet werken. Want geld boeit jou niks ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mnjm2
|
Geplaatst op 05-07-2010, 17:35 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Iedereen in Nederland bemoeid zich met alles,over der grote van kalverhokjes tot koeien in de wei,vrij onzinnige discussies waar aales al zo goed in orde is. Dan zien we dit soort filmpjes en schreewen we ,wie filmt zoiets,wie post zoiets. als er iets is wat gefilmd moet worden en verspreid moet worden onder zoveel mogelijk mensen dan is het dit soort filmpjes. maar nee dat zien we liever niet dat is toch ver weg,we maken ons liever druk over een koe die niet in de wei loopt. veel succes met jullie "partij voor de dieren".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|