|
|
|
hitmanhenk
|
Geplaatst op 30-01-2007, 21:22 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hoor wel snachts altijd stemme op de badkamer als ik me tande ga poetse ... misschien verbeelding maja meestal heb je verbeelding als je er aan denkt en als je dan met goede zin de badkamer op loopt hoor ik ze gewoon weer... gewoon echt gemompel en beetje gelach maja me bure zijn al over de 80 die ligge om 3 uur gewoon in bed en we hebben een hoekhuis dus andere kant is geen huis meer
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
snoepieyy
|
Geplaatst op 30-01-2007, 21:36 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Nou, ik heb ook wat mee gemaakt.
Ik lag in bed en ik was 'Gothika' aan het kijken. Het was helemaal donker en op een gegeven moment vond ik de film toch te eng worden (helemaal alleen + pikkedonker.. en ik ben een meisje hè ) en dus zette ik mn tv uit... Dotje (mn hond) keek ineens op en sprong overeind. Ze ging aan het eind van mn bed staan en begon te blaffen :| Ze keek eerst naar rechts en blafte, daarna ging haar kopke langzaam naar links, terwijl ze door blafte. Ze zeggen dat honden geesten zien hè....... Dat vond ik dus al heel eng, maarja.. ik ging toch maar liggen en probeerde te slapen. Ik sliep bijna, en naast mn bed stond een grote plastic zak, en ineens hoorde ik een soort geluid alsof iemand iets heel hard op die zak gooide. Dus ik sprong overeind en pakte mn telefoon. Ik deed de flits van mn tel aan en keek daarmee rond in mn kamer (ik was echt bang, niet normaal) En ik ging uit bed. Ik keek naar die plastic zak en die stond nog precies hetzelfde als eerst. Die was geen milimeter verschoven ofzo. Ik liep heel rustig naar de kamer van mn ouders. Die lagen allebei al te slapen.... Ik stapte (bang) terug mn bed in en ik heb zowat de hele nacht wakker gelegen. Ik hoop dat ik dit geen tweede keer mee hoef te maken..
Ik heb dus niet echt een geest 'gezien' , maar wel gehoord 
|
|
|
|
Sammy, prettywoman, mysterio, jeffio, pipa, snaavel, MagicLuDa, Derbi_Senda, Miszmii, goorlap, ollyboy, miss-b-e zijn lief |
|
|
hitmanhenk
|
Geplaatst op 30-01-2007, 21:40 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 30-01-2007, 21:36 snoepieyy schreef:
Ik lag in bed en ik was 'Gothika' aan het kijken. Het was helemaal donker en op een gegeven moment vond ik de film toch te eng worden (helemaal alleen + pikkedonker.. en ik ben een meisje hè ) en dus zette ik mn tv uit... Dotje (mn hond) keek ineens op en sprong overeind. Ze ging aan het eind van mn bed staan en begon te blaffen :| Ze keek eerst naar rechts en blafte, daarna ging haar kopke langzaam naar links, terwijl ze door blafte. Ze zeggen dat honden geesten zien hè....... Dat vond ik dus al heel eng, maarja.. ik ging toch maar liggen en probeerde te slapen. Ik sliep bijna, en naast mn bed stond een grote plastic zak, en ineens hoorde ik een soort geluid alsof iemand iets heel hard op die zak gooide. Dus ik sprong overeind en pakte mn telefoon. Ik deed de flits van mn tel aan en keek daarmee rond in mn kamer (ik was echt bang, niet normaal) En ik ging uit bed. Ik keek naar die plastic zak en die stond nog precies hetzelfde als eerst. Die was geen milimeter verschoven ofzo. Ik liep heel rustig naar de kamer van mn ouders. Die lagen allebei al te slapen.... Ik stapte (bang) terug mn bed in en ik heb zowat de hele nacht wakker gelegen. Ik hoop dat ik dit geen tweede keer mee hoef te maken..
|
hahah ik zet meestal me tv aan als ik weer iets van geesten heb gehoord of gezien gewoon in slaap valle met tmf da ben ik toch gewend want ga doordeweeks soms zo laat slape da ik in slaap val onder films enzo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jenzie
|
Geplaatst op 30-01-2007, 22:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik heb soms ook wel eens iets gedacht gezien te hebben maar als je kijkt is er niets, maar ik heb ooit eens de wetenschappelijke uitleg daarvan gelezen en het zou te maken hebben da je door geluiden die je niet kan waarnemen dingen in je hersens zou creëren, maar de wetenschap heeft op alles een antwoord en uiteindelijk geloof je wat je zelf wil. ik geloof ook wel eens in andere dingen dan wat de wetenschap vertelt
|
|
|
|
live your life the way it needs to be lived --> just be yourself |
|
|
opoetjuh
|
Geplaatst op 30-01-2007, 23:00 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hey martijn, ik zat hier laatst ook mee. Ik wist alleen niet zeker of ik er een topic over zou maken. Maar ik heb wel vaak dat ik iets zie. Laatst nog... Ik zit achter de PC en zie iets flitsen. Nee, niet mij TV en niet Mijn PC. Dus ik kijk snel en ik zie iets. Ik weet niet wat het is, kijk nog eens en het is weg. Ook soms als ik in bed lig heb ik seer sterk gevoel dat ik wordt bekeken...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
druglord
|
Geplaatst op 30-01-2007, 23:07 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik hoor regelamtig voetstappen hier over de gang. en ja dan is iedereen al naar bed hiero. mar ben wat meer over mn angsten heen vn dooie mensen sindsik een paar weken terug zonder het eerst in de gaten te hebben gehad mt vrienden over een begraafplaats was gekomen. eerst was er een raare sfeer maar verder vielt ut wel mee. ik vind wel klote alsk er bij ben dat andere mensen um helemaal gaan trippen vn iest en ik ut nie kan zien:P
|
|
|
|
|
|
|
breww
|
Geplaatst op 31-01-2007, 07:13 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 30-01-2007, 21:36 snoepieyy schreef:
|
Dus het was niet gewoon je hond die op die zak stond te springen >?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sjappo
|
Geplaatst op 31-01-2007, 14:58 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb er is een gezien een "schim". Ik was alleen thuis rond 11 uur, Mijn ouders gingen naar een feest toe. Ik was op mijn kamer (ik kan altijd horen of er iemand naar mijn kamer op zolder komt dat hoor je door voetstappen) Ik hoorden dus duidelijk voetstappen en ik dacht dat mijn ouders al weer thuis waren. Ik loop niet vermoedend naar beneden naar de 1e verdieping en ik zie een zwarte schim voorbij komen die naar beneden gaat via de trap. Ik schrok me te pletter maar bleef positief. Ik hoorde zelfs beneden de deur open en dicht gaan. Ik heb mn pa gebeld dat er een inbreker in me huis zat. Nergens niks te vinden of bewijs dat er iets was, behalve wat ik gezien had.
Mensen die vinden dat dit onzin is mogen dat zelf weten. Ik geloofde er ook pas in toen ik het voorbij zag komen
|
|
|
|
' Sjappo .. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mcash
|
Geplaatst op 01-02-2007, 18:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
in mijn wijk was een huis afgebrand,dus ik en een par vrienden van me gingen daar later heen het was donker en opeens ging de licht aan en toen weer uit en toen hoorde we een geke geluid een ruisend geluid dus toen gelijk zaklamp aan maar er was nix, en buiten stond een maria beeld,een paar uur later gingen we naar binne en de maria beeld lag kapot op de gronden toen hoorde we allemaal glas breke. en toen waren we weg gerend,egt f*king eng was dat
|
|
|
|
Cries and screams are music to my ears |
|
|
|
|
|
|