Bellabeer Geplaatst op 27-12-2010, 08:56 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

De titel zegt het al.

Die van mezelf: Om uiterlijk 6 uur sta ik op. Loop gelijk door naar de keuken, om de koffie aan te zetten. Onderwel de koffie doorloopt, ga ik effen een shagie roken. Dan drink ik effen een bakje. Daarna schiet ik snel even in een joggingbroek, om even met de hond naar buiten te gaan. Bij terugkomst geef ik me ventje een bak koffie op bed. Als hij niet snel genoeg eruit komt, dan likt de hond hem wel even wakker.  
Ondertussen maak ik de broodpakketjes voor mijn ventje en dochter klaar, die inmiddels ook al wakker is.

Na een kleine vluchtige ontbijtje, loop ik of mijn ventje samen met de hond en dochter naar de bushalte. Gezien het nog een pup is, moet hij vaker uit gelaten worden.
Bij thuiskomst wordt er nog effen een bak koffie gedronken. En effen kijken of er nog wat berichtjes zijn. Vervolgens gaan we naar onze werk. Etc, etc, etc.  

meld dit bericht aan een moderator

GrolschPilsner Geplaatst op 27-12-2010, 20:45 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

in de vakantie spendeer ik mijn ochtend in bed.. niet veel bijzonders aan. Tenzij ik moet werken

anders word ik wakker, ga ik douchen, tas pakken, eten en eten klaar maken, naar de bushalte, 45-55 minuten in de bus zitten, kwartiertje lopen naar school en leren ;p

daveyas Geplaatst op 27-12-2010, 21:43 Reageer
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

mijn dag is tot half 3in me bed liggen en dn douche tot 3uur
game en dn eten en dn game en dn slapen
alleen in de vakantie en weekenden

ands school  daarna game     eten game en slapen

j1mmyzzz Geplaatst op 29-12-2010, 22:46 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

nu lam in me bed ik denk dat ik hier beter in de zomer op kan reageren want dan ben ik vroeg wakker en dan is het lekker warm  zomers sta ik expres vroeg op als ik kan want met dat mooie weer en dan tot 11 uur of later nah dan is de dag zo voorbij  ik reageer hier wel in de zomer op

Dit bericht is gewijzigd op 29-12 22:46.

alle kinderen gaan naar school je zou bijna denken dat er iets te doen is 
j1mmyzzz Geplaatst op 14-06-2011, 21:27 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 29-12-2010, 22:46 j1mmyzzz schreef:
nu lam in me bed ik denk dat ik hier beter in de zomer op kan reageren want dan ben ik vroeg wakker en dan is het lekker warm  zomers sta ik expres vroeg op als ik kan want met dat mooie weer en dan tot 11 uur of later nah dan is de dag zo voorbij  ik reageer hier wel in de zomer op

Dit bericht is gewijzigd op 29-12 22:46.

zoals ik al zei zou ik nog hierop reageren en is het (bijna) alweer zomer
in de weekenden gewoon tot 11 uur wakker worden of vroeger nja dat probeer ik teminste...  en dan lekker ongezond ontbijtje maken ff nog tv kijken dan wassen en dan nog ff luieren tegen die tijd heus wel twaalf uur of later geweest ligt er maar net aan hoe vroeg/laat ben opgestaan dan aankleden en mensen bellen en hopen dat die wel wakker zijn xD

alle kinderen gaan naar school je zou bijna denken dat er iets te doen is 
appelflap16 Geplaatst op 21-06-2011, 18:21 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

werk: me wekker 100x op snooze drukken, dan toch maar me bed uit aanklede gezichtwasse haar doen, bak koffie. tas pakke brood instoppe en drinke wat ik avond van te voore al gemaakt heb, en dan naar me werk karre,

vrij: uitslape rustig aan met muziek wakker worde, naar benede ff lekker ontbijt maken, dan douche aanklede en haardoen enzo, en dan wat doen.

ikheetaap Geplaatst op 01-08-2011, 19:07 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

4 uur der uit ff bakkie doen ff shaggie roke eten, daarna werke van 5 tot 2 en dan begint mijn heerlijke vrije tijd al