|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bellabeer
|
Geplaatst op 14-12-2010, 22:25 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 14-12-2010, 19:45 rondeproductions schreef:
meestal op momenten als je alleen bent maar ook met de normaalste dingen die je doet 't is moeilijk uit te leggen maar je merkt gewoon aan jezelf dat je behoefte hebt aan iemand waar je van kan houden maar die natuurlijk ook van jou houd best wel ingewikkeld
Dit bericht is gewijzigd op 14-12 19:45.
|
Je boeld gewoon iemand, waar je gewoon op kan steunen. Met wie je de dag kan delen, en met name de feestdagen. Om even mee te knuffelen, of een hapje kan eten of een borrel mee kan drinken.
Dit hebben meerdere mensen last van. En met name die mensen die met deze kortere dagen voor de kerst, alleen zijn.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Bellabeer
|
Geplaatst op 15-12-2010, 08:10 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ouders kunnen idd een grote steun zijn, als het erop aankomt, voor jun kinderen. Andersom ook wel. Vaak is dat niet te vergelijken met een partner, waar je vaak eerder tegen aankruipt. Zover ik dit altijd van onze kinderen gemerkt heb. Ook al ben je nog zo hecht bevriend als ouder en kind.
Zelf heb ik nooit ouders gehad. Althans, ik ben ze zelf al heel jong kwijt geraakt. Mijn man die is ze nog veel eerder krijt geraakt. Wij kunnen alleen maar uit weterschap, en de kennis die wij met onze kinderen op hebben gedaan praten.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|