Samen gevoegd

Dreamers Geplaatst op 22-11-2010, 16:48 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Betekend dit alle topics om de 500 reacties vervangen gaan worden?
Ik vrees dat sommige deze regel dan gaan ontwijken en zoveel mogelijk in andere topcis gaan posten. Misschien zij hun aantal als een soort status in hun profiel.

Het rare is, dat men hier helemaal geen status kunnen krijgen, door zo veel mogelijk te gaan posten. Ik zie ook niet het nut er van in, om zoveel mogelijk te gaan posten.
Misschien dat iemand hier een antwoord op heeft?

meld dit bericht aan een moderator

Lelijke mensen bestaan niet! 
Bellabeer Geplaatst op 22-11-2010, 20:13 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hier krijg je idd geen sterretjes in je profiel bij een aantal potst. Hier krijg je keurig netjes een waarschuwing als je de aantal doelbewust omhoog gaat gooien. In het ergste geval kan je een tijde- of een IP-BAN krijgen.

Om dit wat tegen te gaan, worden de meeste topic's om de minimaal 500 verwijderd, zodat je aantal weer omlaag gaat in je profiel.
De genoemde site, die ken ik zelf niet. Ik ken het wel van een andere site, waar je ook nog sterretjes kan krijgen. De leden daar, zijn daar zo aan het posten, dat je het niet eens bij kan houden.

Mede daardoor, denk ik, willen ze dat hier zien te voorkomen. Zodat het forum voor iedereen leuk en gezellig blijft. Maar ook leesbaar blijft, wat de data dingens betreft.
Ik ben hier helaas een leek in, om het goed uit te leggen.
Wat die data-troep betreft.  

Buiten dat alles om, vertrouw ik er gewoon op, dat wij samen een leuke gezellige forum van gaan maken met zijn allen. Want dit is uiterlijk eindelijk wel onze doel. En niet om mensen te verbannen. Of op hun vingertjes te gaan lopen tikken.
Want dat is niet echt mijn bedoeling,

Ook al heb ik een hele andere mening als jullie. Ieder mens heeft recht op zijn of haar eigen mening en opvattingen.
Als we elkaar met respect behandelen. Dan hebben we samen al heel wat gewonnen.

Dit bericht is gewijzigd op 22-11 20:14.

Dreamers Geplaatst op 24-11-2010, 22:29 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Zo te zien staat deze nu in de verkeerde subforum?

Lelijke mensen bestaan niet!