|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bellabeer
|
Geplaatst op 19-12-2010, 09:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Stand tot nu toe.
Het is zomeravond, en buiten is het 25 graden. we zitten lekker op een tarras in de zon maar dan struikelt de ober en laat al zijn mix drankjes vallen over mijn net gestreken shirt. "Oh pardon meneer," roept de verschrikt uit. "Pardon?,, PARDON?! ROEP IK FURIEUS! Mijn vriendinnen en ik moeten ons best doen, om niet in de lach te gaan schieten, om deze situatie. de ober bood nogmaals zijn excuses aan, tevergeefs mijn kleren waren al verpest en ik moest wel een schadevergoeding krijgen. ik vroeg aan de ober, waar ik moest zijn voor de schadevergoeding... die mij doorverwees naar zijn chef... Die had het veel te druk, en verwijsde mijn weer terug naar de ober. die tot mijn schrik weg rende voor mij ik greep hem in zijn nek en zei dat ik nu antwoord wilde! maar de ober heeft naar het stukje: "leuke dingen met een pistool" van najib amhalie gekeken en richt een pistool op me, en zegt tegelijk: "een ongelukje kan altijd gebeuren!" waarop ik zei: DOES HE LOOK LIKE A B...TCH?! de ober zette de loop op z'n kop waarop ik een lange anekdote vertelde over waarom hij het niet moest doen toen deed de ober het pistool weg en ging praten maar toen een groote knal ergens agter mij wat gebeurt er !!! ik draaide me snel om en toen... En zag dat de kok dood geschoten was... Ik wilde zelf wegrennen maar de ober hield mij tegen. Ik Probeerde mij los te rukken, Maar de ober zei: .... "Jij blijft hier, als mijn getuigen voor mijn onschuld jongeman." zegt die vent, alsof die een hete aardappel in zijn mond heeft zitten. Ik sloeg de ober bewusteloos, en belde snel 112. Na mijn telefoontje naar 112, rende ik snel weg, maar tevergeeft, onderweg..
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|