|
Bellabeer
|
Geplaatst op 20-11-2010, 22:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wij van de moderatoren en adminstratoren, willen graag van jullie weten wat wij nog meer kunnen doen om het forum een nieuw leven in te blazen.
Zijn er sub-topic's die moeten verdwijnen? Of erbij moeten komen, die in deze forum passen? Moeten we iets aan de regels doen?
Kortom, laat wat van je horen. De aantal bezoekers is veel te sterk aan het terug lopen. Wij willen graag dat de bezoekers terug en erbij komen. Maar daar hebben wij wel jullie voor nodig.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bellabeer
|
Geplaatst op 21-11-2010, 08:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 21-11-2010, 01:12 BrainPain schreef:
[...]
Haleluja.
ik denk ook persoonlijk dat je met sommige topic's de regel: 1x per dag reageren. ook wel weg kunt halen om zo een beetje een dynamischer forum te krijgen aangezien er maar een paar mensen online hoeven te zijn en toch voor al heel wat "schein" reuring kunnen zorgen zegmaar.
Peace 
|
De instelling mag idd veranderd worden, wat 1x per dag posten betreft. Dit soort topic's kan ook om 20 oagina's (500) reactie's verwijderd worden. De leden raken hun aantal potst kwijt, en het heeft weinig invloed op de aantal potst.
|
|
|
|
|
|
|
southway
|
Geplaatst op 21-11-2010, 12:58 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Op 20-11-2010, 22:50 dutchkip schreef:
bella jullie zijn toch niet achterlijk, jullie delen veels te snel bans uit... logisch dat de boel dan dood gaat...
|
volgemde keer wil ik graag een antwoord van je die respect vertoont
de tekst `keer per dag reageren is ngesteld omdat users eht nodig vonden om op hun eigen reactie te gaan reageren, en de topic volspamde.
Deze regel zal ook blijven bestaan.
Asl je zegt het owrdt hier dood zeg ik op mijn beurt kom met wat nieuws, een goed voorbeeld is bellabeer die in korte tijd heel wat nieuwe onderwerpen heeft aangesneden.
Nogmaals (en ik geloof dat het al duizend keer is gezegt) doe er zelf ook wat aan maar wel binnen de lijn van de regels, en laat het niet altijd van een ander afhangen.
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 22-11 08:13.
|
|
|
|
southway kijkt altijd mee in elke topic |
|
|
BrainPain
|
Geplaatst op 21-11-2010, 13:35 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
zo southway ik heb je berich even ontcijfert (A)
en jou punt is: - als je de regel weghaalt: "1 keer per dag reageren" dan gaan mensen op hun eigen berichten reageren. Nu is het zo dat we daar toch juist moderators voor hebben? En dat is daarmee toch de taak van Ella om dat goed in de smiezen te houden. Ik denk heel eerlijk dat als je het even laat gaan zegmaar dat er dan een beetje meer reuring in kan komen hier. En mocht het dan voorkomen dat mensen op zichzelf gaan reageren spreek ze er dan op aan desnoods met een ban. Vooral nu nu het forum wel makkelijk te moderaten is (ivm het aantal echt actieve leden) Moet dit voor ella geen probleem zijn denk ik.
Als ik het verkeerd heb begrepen moet je het even zeggen hoor, ik ben hier al een tijd niet geweest 
en ik denk dat dutchkip het best met respect heeft bedoelt alleen heeft hij/zij het een beetje verkeerd verwoord.
Peace
|
|
|
|
IK HOU VAN JE! |
|
|
Bellabeer
|
Geplaatst op 21-11-2010, 13:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het zal niet mijn bedoeling zijn om de regels die al gemaakt zijn, te veranderen. Ik zal net als de rest van team optreden als dit echt nodig is. Toch zal ik zoveel mogelijk alle partyen te gemoed willen komen, zodat wij allemaal samen een leuke gezellige kunnen forumen. zowel in rode (18+) als in de blauwe (gewoon).
Vandaar dat ik nu topic van meer dan 500 reactie's aan het sluiten ben. Mochten men denken: Ik kan nu gewoon mijn gang gaan met posten, die hebben het echt mis.
Want het is de bedoeling dat wij het samen gaan doen. Zowel het team als de users van de beide forum's.
|
|
|
|
|
|
|
dutchkip
|
Geplaatst op 21-11-2010, 18:40 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 21-11-2010, 12:58 southway schreef:
[...]
volgende keer wil ik graag een antwoord van je die respect vertoont
de tekst `keer per dag reageren is ngesteld omdat users eht nodig vonden om op hun eigen reactie te gaan reageren, en de topic volspamde.
Deze regel zal ook blijven bestaan.
Asl je zegt het owrdt hier dood zeg ik op mijn beurt kom met wat nieuws, een goed voorbeeld is bellabeer die in korte tijd heel wat nieuwe onderwerpen heeft aangesneden.
Nogmaals (en ik geloof dat het al duizend keer is gezegt) doe er zelf ook wat aan maar wel binnen de lijn van de regels, en laat het niet altijd van een ander afhangen.
|
Wat wilt u met nieuwe onderwerpen met 10 actieve gebruikers... ik ben langere tijd afwezig geweest van dit forum, toen begon de boel al uit te sterven dat is pakweg een jaar geleden denk ik, in die tijd is het alleen nog maar berg afwaards gegaan zo te zien. wanuu iemand die altijd veel poste is nu ook weg gegaan omdat het forum dood werd. Ik ging weg om die reden, maar dat ter zeide...
En zeg niet dat mijn reactie disrespectvol was, want ik zei gewoon keihard waar het voor staat, dat weet u ook best!
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 22-11 08:16.
|
|
|
|
|
|
|
fapperdefap
|
Geplaatst op 29-11-2010, 01:10 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Denk zelf dat er iets te veel sub-topics zijn. Sub-topics zijn fijn om het overzichtelijk te houden als er veel mensen tegelijkertijd dingen posten. Alleen de vele mensen ontbreken voor de vele sub-topics.
jumpstyle/hardcore topic kan gesloten worden. Daar kijkt niemand (meer) naar wil je over die onderwerpen praten ga dan naar partyflock of een andere site die daar doel gericht tot is
LOL en overig kan je bij elkaar stoppen top 1 topic. De grenzen wat LOL en wat overig is zijn vertroebeld waardoor het vrijwel op het zelfde neerkomt: plezier beleven in het kijken van een foto/filmpje
Te koop aangeboden/gezocht lijkt me ook niet heel noodzakelijk. Tussenhaakjes is toch geen marktplaats?
Tussenhaakjes is groots geweest vanwege hun succes op de topics LOL, overig en huiskamer. Dus het zou goed zijn als die topics weer naar voren worden gebracht
Snap best dat het voor de admins net lijkt of ze in een cyber-kleuterklas staan. Maar de hoeveelheid bans die hier vallen is niet normaal meer....
De doelgroep tussenhaakjes bezoeker is voor mij vrij onduidelijk. Richt je meer tot een doel groep, en werk dat uit.
De hoeveelheid spam berichten komt volgens mij voort omdat mensen denken dat de hoeveelhied post gelijk staat aan het respect wat je krijgt op deze site. verhelp dat probleem en je verhelpt ook de hoeveelheid spam
Misschien is het ook leuk om wat meer persoonlijke dingen op je profiel te kunnen zetten.
Reacties +1 of -1 kunnen geven zoals op dumpert of thumbs up or thumbs down zoals bij youtube lijkt me ook een leuk idee!!
Vind het tof dat een admin vraagt wat ze beter (hadden) kunnen doen!! x
Dit bericht is gewijzigd op 29-11 01:14.
|
|
|
|
Fap fap fap fap |
|
|
|
|
Bellabeer
|
Geplaatst op 13-12-2010, 11:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 29-11-2010, 01:10 fapperdefap schreef:
Denk zelf dat er iets te veel sub-topics zijn. Sub-topics zijn fijn om het overzichtelijk te houden als er veel mensen tegelijkertijd dingen posten. Alleen de vele mensen ontbreken voor de vele sub-topics.
jumpstyle/hardcore topic kan gesloten worden. Daar kijkt niemand (meer) naar wil je over die onderwerpen praten ga dan naar partyflock of een andere site die daar doel gericht tot is
LOL en overig kan je bij elkaar stoppen top 1 topic. De grenzen wat LOL en wat overig is zijn vertroebeld waardoor het vrijwel op het zelfde neerkomt: plezier beleven in het kijken van een foto/filmpje
Te koop aangeboden/gezocht lijkt me ook niet heel noodzakelijk. Tussenhaakjes is toch geen marktplaats?
Tussenhaakjes is groots geweest vanwege hun succes op de topics LOL, overig en huiskamer. Dus het zou goed zijn als die topics weer naar voren worden gebracht
Snap best dat het voor de admins net lijkt of ze in een cyber-kleuterklas staan. Maar de hoeveelheid bans die hier vallen is niet normaal meer....
De doelgroep tussenhaakjes bezoeker is voor mij vrij onduidelijk. Richt je meer tot een doel groep, en werk dat uit.
De hoeveelheid spam berichten komt volgens mij voort omdat mensen denken dat de hoeveelhied post gelijk staat aan het respect wat je krijgt op deze site. verhelp dat probleem en je verhelpt ook de hoeveelheid spam
Misschien is het ook leuk om wat meer persoonlijke dingen op je profiel te kunnen zetten.
Reacties +1 of -1 kunnen geven zoals op dumpert of thumbs up or thumbs down zoals bij youtube lijkt me ook een leuk idee!!
Vind het tof dat een admin vraagt wat ze beter (hadden) kunnen doen!! x
Dit bericht is gewijzigd op 29-11 01:14.
|
Wat die advertentie's betreft: Deze topic's zijn idd zo goed als dood op deze forum. Ik heb er geen probleem mee, als deze verdwijnen. Maar dat is aan de Webmaster om dat te beslissen,
Wat betreft het verbannen: Om dit zoveel mogelijk te voorkomen, heb ik de 500 reactie's hier in het leven geroepen. Zodat men niet zo bang hoeven te zijn, om een ban op te lopen. Hiermee wilt niet zeggen: Ik kan weer volop gaan spammen. Want dat gaat hier gewoon niet. Men krijgt hier echt geen status door de cijfers in hun profiel.
En helaas zijn er ook mensen, die menen dat ze alles mogen en kunnen roepen. Toch zullen we er alles aan doen, om die persoon erop te wijzen dat dit niet gaat op deze forum(s). Over het algemeen zijn de meeste wel voor een reden te vatten. Maar er zijn ook, mensen die daar gewoon lak aan hebben. Helaas is een ban dan niet te verkomen. Want het moet wel van beide kanten komen.
|
|
|
|
|
|