RicardoHessing Geplaatst op 25-07-2010, 22:26 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Nou ik heb dus problemen om dit spel online te spelen. Ik weet niet of mensen dit spel spelen maar als ik online wil spelen dan kan ik niet connecten met andere mensen online terwijl ik gewoon heel goed internet heb want het is ook alleen maar met dat spel.. Heel raar kan iemand miss helpen als je dit spel speelt?

meld dit bericht aan een moderator

AFCA CAN'T BE STOPPED 
southway Geplaatst op 25-07-2010, 23:20 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 25-07-2010, 22:26 RicardoHessing schreef:
Nou ik heb dus problemen om dit spel online te spelen. Ik weet niet of mensen dit spel spelen maar als ik online wil spelen dan kan ik niet connecten met andere mensen online terwijl ik gewoon heel goed internet heb want het is ook alleen maar met dat spel.. Heel raar kan iemand miss helpen als je dit spel speelt?

Hamachi grbuiken

southway kijkt altijd mee in elke topic 
RicardoHessing Geplaatst op 25-07-2010, 23:29 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ervaring met het spel southway? Want C&C loopt gewoon op een eige server en volgens mij heeft dat niks met hamachi te maken want met hamachi moet je inloggen op een server met wachtwoord enzo maar C&C loopt op eige server.

AFCA CAN'T BE STOPPED 
southway Geplaatst op 26-07-2010, 09:17 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 25-07-2010, 23:29 RicardoHessing schreef:
Ervaring met het spel southway? Want C&C loopt gewoon op een eige server en volgens mij heeft dat niks met hamachi te maken want met hamachi moet je inloggen op een server met wachtwoord enzo maar C&C loopt op eige server.

ja klopt als je met hamichi werkt moet je inloggen maar dan kan je wel online spelen
heb ik ook gedaan

southway kijkt altijd mee in elke topic 
RicardoHessing Geplaatst op 26-07-2010, 19:16 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 26-07-2010, 09:17 southway schreef:
[...]

ja klopt als je met hamichi werkt moet je inloggen maar dan kan je wel online spelen
heb ik ook gedaan

Hoe moet ik nou de server van Generals Zero Hour weten en het wachtwoord daarvan?

AFCA CAN'T BE STOPPED 
Climaxxx Geplaatst op 14-08-2010, 19:21 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik zit met het zelfde probleem

Zenas Geplaatst op 17-08-2010, 00:15 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wat southway mischien vergeet te zeggen, is Hamachi alleen LAN verbinding simuleert, je kan hier dus NIET mee online spelen, is enkel leuk als je met een paar vrienden onderling speelt. Je omzeilt hiermee verschillende beveiligingen, omdat een LAN verbinding vrij laag beveiligt is.

Is je Zero Hour gepatched? Heb je geprobeert om eventueel Zero Hour aan je firewall toe te voegen, of zelfs gewoon even de Firewall uit te zetten?