|
|
|
ikheetaap
|
Geplaatst op 11-03-2010, 23:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoe oud ben je? 12-18 jaar 18-30 jaar 30-50 jaar 50-70 jaar
Ben je een man of vrouw?
Ben je ooit in aanraking gekomen met drugs?
Heb je ooit drugs gebruikt Ja
Was dit een positieve of negatieve ervaring? Als je niet hebt gebruikt gewoon niet invullen Positief.
Zou softdrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn? Illegaal
Zou harddrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn? Illegaal
Heb je altijd hetzelfde tegen drugs aangekeken of is dat in verloop van tijd veranderd? Nee
Wegen de positieve effecten op tegen de negatieve effecten van drugs? Ja
Zou je drugs gebruiken als het niet verslavend of illegaal zou zijn? Nee
Dit bericht is gewijzigd op 11-03 23:35.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
riduan
|
Geplaatst op 12-03-2010, 08:46 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoe oud ben je? 12-18 jaar (17)
Ben je een man of vrouw? Man
Ben je ooit in aanraking gekomen met drugs? Jazeker
Heb je ooit drugs gebruikt? Ja
Was dit een positieve of negatieve ervaring? Als je niet hebt gebruikt gewoon niet invullen? Zeer oositief
Zou softdrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn? Legaal
Zou harddrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn? Hebben allebei voordelen maar zou toch voor illegaal kiezen.
Heb je altijd hetzelfde tegen drugs aangekeken of is dat in verloop van tijd veranderd? Veranderd
Wegen de positieve effecten op tegen de negatieve effecten van drugs? Snap die vraag niet helemaal, maar vast ja ;p
Zou je drugs gebruiken als het niet verslavend of illegaal zou zijn? Ja maakt mij wat uit
Dit bericht is gewijzigd op 12-03 08:46.
|
|
|
|
|
|
|
maffedoos
|
Geplaatst op 12-03-2010, 09:37 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoe oud ben je? 12-18 jaar 18-30 jaar (24) 30-50 jaar 50-70 jaar
Ben je een man of vrouw? VROUW
Ben je ooit in aanraking gekomen met drugs? NEE
Heb je ooit drugs gebruikt? NEE
Was dit een positieve of negatieve ervaring? Als je niet hebt gebruikt gewoon niet invullen
Zou softdrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn? ILLEGAAL
Zou harddrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn? ILLEGAAL
Heb je altijd hetzelfde tegen drugs aangekeken of is dat in verloop van tijd veranderd? ZELFDE
Wegen de positieve effecten op tegen de negatieve effecten van drugs? NEE!
Zou je drugs gebruiken als het niet verslavend of illegaal zou zijn? NEE!!!!
|
|
|
|
De dokter zegt dat ik schizofreen ben, maar WIJ vinden van niet |
|
|
Rmvoo
|
Geplaatst op 12-03-2010, 14:10 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoe oud ben je? 12-18 jaar ( 17 Jaar ) 18-30 jaar 30-50 jaar 50-70 jaar
Ben je een man of vrouw? Man
Ben je ooit in aanraking gekomen met drugs? Ja één Keer
Heb je ooit drugs gebruikt? Ja een Jointje
Was dit een positieve of negatieve ervaring? Als je niet hebt gebruikt gewoon niet invullen. Een negatieve ervaring vind ik ik werd niet lekker misselijk enz.. was wel stoned maar voelde me des ondanks niet goed
Zou softdrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn?
Legaal.
Zou harddrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn?
Illigaal.
Heb je altijd hetzelfde tegen drugs aangekeken of is dat in verloop van tijd veranderd?
Ik heb altijd gezegt tegen mensen die het gebruiken, het is je eigen keuze.. ik ga geen goeds of slechts over praten het is je eigen keuze zolang je mij er niet mee lastig val
Wegen de positieve effecten op tegen de negatieve effecten van drugs?
Ja degelijk wel
Zou je drugs gebruiken als het niet verslavend of illegaal zou zijn?
Dat is eigenlijk best een lastige vraag.. Bij mij was het een negatieve reactie toen ik het gebruikte maar misschien als je er een maal aan gewend ben is het misschien lekker? Maar ik zou nu nee zeggen
|
|
|
|
Today, Tomorrow, Toyota! |
|
|
|
|
Law007
|
Geplaatst op 12-03-2010, 22:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoe oud ben je? 12-18 jaar x 18-30 jaar 30-50 jaar 50-70 jaar
Ben je een man of vrouw? Man Ben je ooit in aanraking gekomen met drugs? Nee (tenzij alcohol ook telt) Heb je ooit drugs gebruikt Nee Was dit een positieve of negatieve ervaring? Als je niet hebt gebruikt gewoon niet invullen
Zou softdrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn? illegaal Zou harddrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn? illegaal Heb je altijd hetzelfde tegen drugs aangekeken of is dat in verloop van tijd veranderd? altijd zelfde gebleve Wegen de positieve effecten op tegen de negatieve effecten van drugs? NEE Zou je drugs gebruiken als het niet verslavend of illegaal zou zijn? nee, tis gwn ongezond 
|
|
|
|
|
|
|
hasa
|
Geplaatst op 13-03-2010, 15:42 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoe oud ben je? 12-18 jaar (15)
Ben je een man of vrouw?
man
Ben je ooit in aanraking gekomen met drugs?
ja
Heb je ooit drugs gebruikt
ja
Was dit een positieve of negatieve ervaring? Als je niet hebt gebruikt gewoon niet invullen
positief
Zou softdrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn?
legaal
Zou harddrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn?
illegaal
Heb je altijd hetzelfde tegen drugs aangekeken of is dat in verloop van tijd veranderd?
veranderd
Wegen de positieve effecten op tegen de negatieve effecten van drugs?
Meer positiviteit dan negativiteit
Ja
|
|
|
|
Iedereen Die Me Kent, Weet Dat Ik Aan De Hossel Ben, Ik Zit Zo Diep, Verkoop Een Feyenoord Shirt Aan Een Ajax Fan. |
|
|
Miessos
|
Geplaatst op 14-03-2010, 09:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoe oud ben je? 15 Ben je een man of vrouw? Vrouw
Ben je ooit in aanraking gekomen met drugs? Ja
Heb je ooit drugs gebruikt Ja
Was dit een positieve of negatieve ervaring? Als je niet hebt gebruikt gewoon niet invullen Positieve ervaring Zou softdrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn? legaal Zou harddrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn? legaal, als het illegaal is word het toch wel verkocht Heb je altijd hetzelfde tegen drugs aangekeken of is dat in verloop van tijd veranderd? Weet ik niet, k vond drugs altijd wel interesant Wegen de positieve effecten op tegen de negatieve effecten van drugs? Ja Zou je drugs gebruiken als het niet verslavend of illegaal zou zijn? Ja sws.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wanuu
|
Geplaatst op 14-03-2010, 12:58 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoe oud ben je? 12-18 jaar
Ben je een man of vrouw? Man Ben je ooit in aanraking gekomen met drugs? Ja Heb je ooit drugs gebruikt Ja Was dit een positieve of negatieve ervaring? Als je niet hebt gebruikt gewoon niet invullen Positief Zou softdrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn? Legaal Zou harddrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn? Legaal Heb je altijd hetzelfde tegen drugs aangekeken of is dat in verloop van tijd veranderd? Vroeger was ik er op tegen maar nu gebruik ik zelf  Wegen de positieve effecten op tegen de negatieve effecten van drugs? Ja Zou je drugs gebruiken als het niet verslavend of illegaal zou zijn? Ik gebruik het toch wel, of het nou legaal of illegaal is!
|
|
|
|
|
|
|
Miss-Blue-Eyes
|
Geplaatst op 14-03-2010, 12:58 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Hoe oud ben je? 18-30 jaar
Ben je een man of vrouw? vrouw
Ben je ooit in aanraking gekomen met drugs? ja.
Heb je ooit drugs gebruikt 1x, maar ik wist er zelfs niets van.
Was dit een positieve of negatieve ervaring? een vriendin had spacecake gemaakt en ik at ervan. Ze zei het pas achteraf. lk reageerde er heel slecht op, dus een negatieve ervaring.
Zou softdrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn? illegaal
Zou harddrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn? illegaal
Heb je altijd hetzelfde tegen drugs aangekeken of is dat in verloop van tijd veranderd? Ik heb het altijd slecht gevonden. Het is niet van waarde voor een mens. Het verziekt je alleen maar.
Wegen de positieve effecten op tegen de negatieve effecten van drugs? Nee, wat is het positieve eraan? Het kost geld. Mensen vermoorden elkaar erom. Het is verslavend. Je kan er kapot aan gaan...wat is negatief????? het gevoel dat je krijgt? Nou, ga gewoon leuke dingen doen, voel je je ook goed!!
Zou je drugs gebruiken als het niet verslavend of illegaal zou zijn? nee
|
|
|
|
Miss-blue-eyes is watching you! Heb je een probleem, meld het ons! |
|
|
hazeltje2
|
Geplaatst op 15-03-2010, 21:40 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoe oud ben je? 12-18 jaar 16jaar 18-30 jaar 30-50 jaar 50-70 jaar
Ben je een man of vrouw? /man
Ben je ooit in aanraking gekomen met drugs?/ ja
Heb je ooit drugs gebruikt /wel vaker
Was dit een positieve of negatieve ervaring? Als je niet hebt gebruikt gewoon niet invullen/ op 1 keer na altijd positief
Zou softdrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn? legaal/ maar we kunnen alleen wiet hier voor reken?
Heb je altijd hetzelfde tegen drugs aangekeken of is dat in verloop van tijd veranderd? in loop der tijd veranderd
Wegen de positieve effecten op tegen de negatieve effecten van drugs? nee
Zou je drugs gebruiken als het niet verslavend of illegaal zou zijn? maakt niet uit
|
|
|
|
|
|
|
boereschool
|
Geplaatst op 15-03-2010, 23:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoe oud ben je? 18-30 jaar
Ben je een man of vrouw? man
Ben je ooit in aanraking gekomen met drugs? ja
Heb je ooit drugs gebruikt ? ja
Was dit een positieve of negatieve ervaring? positief.
Zou softdrugs volgens jou legaal of illegaal moeten zijn? legaal. ik ben tegen harddrugs, maar volgens mij doen solfdrugs minder dan alcohol. ik weet dat alcohol een harddrugs is.
Heb je altijd hetzelfde tegen drugs aangekeken of is dat in verloop van tijd veranderd? ik heb er altijd een objectieve kijk op gehad
Wegen de positieve effecten op tegen de negatieve effecten van drugs? in de mate dat ik drugs gebruik ( wiet en shit) e de frequentie en hoeveelheid, wel.
ik gebruik drugs in de mate dat het niet verslavend is
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GrolschPilsner
|
Geplaatst op 17-03-2010, 23:17 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Voorlichting ja. Tuurlijk kan je wel ergens tegen zijn als je het niet ervaren hebt, neem drugsverslaving.
Op 17-03-2010, 18:39 knakko schreef:
[...]
Ken er genoeg die eerst anti waren en iedereen maar triest vonden die het deden... Maar jaar later er zelf ieder weekend aanzaten. [...]
Idd, vind niet dat je erover mag oordelen als je het zelf nooit gedaan hebt. Ik vind het gewoon 1 van het leukste wat er is, maar moet je het wel in de hand hebben anders kan het het ergste zijn wat er is
|
Ik zeg ook niet dat wanneer je eerst er zo tegenaan kijkt dat dat altijd zo blijft.. Ik zeg alleen dat het in het algemeen niet gek is, dat als je ergens tegen bent je het niet gebruikt en andersom..
|
|
|
|
|
|