BroodjeSla Geplaatst op 04-01-2010, 17:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik zie een meisje.
Ze ligt in de sneeuw, gevallen van haar vespa.
Haar blonde lokken vallen voor haar gezicht.
Het meisje kijkt me doodsbang aan als ik langzaam op haar afloop.
Met haar lichtbruine UGGS probeert ze overeind te krabbelen.
Vlokken sneeuw dwarrelen op mijn zwarte haar en mijn lange zwarte met metaal verwerkte jas wapperd in de ijskoude wind. Ze begint te huilen, haar been doet zo vreselijk veel pijn waardoor ze niet op kan staan.
Ik had ze nog gewaarschuwd, ik heb mijn lijstje met namen.
Die werk ik af.
De stappen die mijn laarzen maken voelen als aardbevingen.
Het is koud, ik zie het aan haar. Ik voel niets meer.
'Waar ben je mee bezig?!' riep ze hysterisch, 'Wacht maar tot de anderen je pakken!'
Een paar meter voor haar stop ik, ik kijk haar aan met afgrijzen.
'Wat ben jij een laag gedrocht, net zoals alle anderen. Je zou me dankbaar moeten zijn, net zoals hun zijn.'
'Dankbaar v-voor wa..wat?' De koude grond deed haar stem trillen.
'Dat ik je uit je afzichtelijke lijden verlos.'
'M-mijn lijden? Ik ben ve-...' Verder kwam het meisje niet.
Haar adem stokte nadat ze het tafereel voor haar zag.
Uit mijn schaduw herrees een schim met hele grote, fel rode ogen.
Het groeide messcherpe klauwen en het had een enorm grote muil met tanden zo groot als je vuist. Zo snel als een windvlaag springt de schim op het meisje af, een schreeuw volgt als ik me omdraai en langzaam wegloop. Geluiden van scheurend vlees en spetterend bloed galmen na in mijn hoofd.
'Ik ga mijn handen toch niet aan jou vuil maken'

Dan word ik wakker, ik ga rechtop zitten en kijk om me heen.
Ik zie mijn normale kamer, met witte muren, gele balken en gescheurde posters met lelijke muurtekeningen van toen ik klein was.
'Pffff, weer een droom. Maar ooit pak ik ze terug. Ellendige pesters...'

Dit is een kort verhaaltje over hoe ik zou willen dat het ging. Ik ben al mijn hele leven gepest omdat ik 'Anders' ben, anders als in; alternatief, andere geaardheid, andere kleding, een ander manier van denken. Ik ben niet eng of agressief al zou ik dat soms willen zoals in het verhaal.
Ik heb hier ooit op () een zin gelezen van iemand; Het is anders, dus het is eng dus moet het kapot. Luisteren doen ze nooit, laat staan nadenken.
Pesters.
Sorry voor de eventuele spelfouten.

meld dit bericht aan een moderator

Because you can't spell slaughter without laughter >=D 
beertje14 Geplaatst op 06-01-2010, 20:28 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

shit man.

peste is hevige shit..
ik ben ook gepest omdat ik anders ben.. ik ben dik dus anders..

maar ik denk altijd maar zo.. ik ben beter dan hun.. zij zijn het laagste..

iedereen wordt aangekeken op zijn status.. maar wie jij bent ben jij. en zo ist en niet andere..
de mense die het accepteren zijn goed.. de pesters zijn bang dat ze ooit alles op een dag kwijt zullen raken. en zekr bang voor verandering..en idd in iets nieuws.

daarom blijf wie je bent. en houd je princiepes. verlang niet naar wraak of iets anders. daarmee haal je je eigen naar beneden..

beter 5 in mijn hand, dan scheiten op een natte krant  
asdasdasd124 Geplaatst op 06-01-2010, 23:50 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

jaja het is klote ik kan het ook weten (jaartje of 14 gepest geweest)
maar nu gaat het sinds een aantal jaartjes beter omdat ik eindelijk van de middelbare school af ben en ik bij mensen zit die hetzelfde doel voor ogen hebben (kok worden)

oh en de reden dat ik gepest word is omdat ik vroeger een overbeet had van 1.5 CM en (na de orthodontie) door mijn onzekerheid.

dit is overgegaan maar alleen maar omdat ik bleef doorzetten met wie ik echt was.
klootviolen zullen er altijd zijn, maar tegenwoordig als hun slaan mep ik met een knuppel..

Be who you want to be 
BroodjeSla Geplaatst op 07-01-2010, 22:24 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 06-01-2010, 23:50 asdasdasd124 schreef:
jaja het is klote ik kan het ook weten (jaartje of 14 gepest geweest)
maar nu gaat het sinds een aantal jaartjes beter omdat ik eindelijk van de middelbare school af ben en ik bij mensen zit die hetzelfde doel voor ogen hebben (kok worden)

oh en de reden dat ik gepest word is omdat ik vroeger een overbeet had van 1.5 CM en (na de orthodontie) door mijn onzekerheid.

dit is overgegaan maar alleen maar omdat ik bleef doorzetten met wie ik echt was.
klootviolen zullen er altijd zijn, maar tegenwoordig als hun slaan mep ik met een knuppel..

binnenkort ga ik ook naar een andere school, van de middelbare af.
Dan ga ik naar een school met meer mensen zoals ik.
Ik denk dat het voelt zoals thuiskomen.

BroodjeSla Geplaatst op 07-01-2010, 22:26 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 06-01-2010, 20:28 beertje14 schreef:
shit man.

peste is hevige shit..
ik ben ook gepest omdat ik anders ben.. ik ben dik dus anders..

maar ik denk altijd maar zo.. ik ben beter dan hun.. zij zijn het laagste..

iedereen wordt aangekeken op zijn status.. maar wie jij bent ben jij. en zo ist en niet andere..
de mense die het accepteren zijn goed.. de pesters zijn bang dat ze ooit alles op een dag kwijt zullen raken. en zekr bang voor verandering..en idd in iets nieuws.

daarom blijf wie je bent. en houd je princiepes. verlang niet naar wraak of iets anders. daarmee haal je je eigen naar beneden..

Je hebt een heel goed punt, maar het is haast onmogelijk om niet met wraak gedachtes te zitten.

beertje14 Geplaatst op 09-01-2010, 00:01 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 07-01-2010, 22:26 BroodjeSla schreef:
[...]

Je hebt een heel goed punt, maar het is haast onmogelijk om niet met wraak gedachtes te zitten.

jah inderdaad. ik wil ook nog wel wraak. maar als je er eentje terug pakt.. heb je er even profijt van. maar als je er uiteindelijk zonder wraak uitkomt. dan zul je er nog beter en streker van worden.

ik weet het is moeilijk. maar toch

Puppetmaster Geplaatst op 19-01-2010, 18:04 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

mss zit je ergens mis als je gepest wordt ? wees blij dat je  het tenminste te horen krijgt

unown Geplaatst op 23-01-2010, 16:16 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 09-01-2010, 00:01 beertje14 schreef:
[...]

jah inderdaad. ik wil ook nog wel wraak. maar als je er eentje terug pakt.. heb je er even profijt van. maar als je er uiteindelijk zonder wraak uitkomt. dan zul je er nog beter en streker van worden.

ik weet het is moeilijk. maar toch

Geloof wraak is niet het Juiste antwoord als jij hun terugpakt net zoals ze jou pakte verlaag je jezelf tot hun niveau dan laat je zien dat je net zo zwak en zielig ben als hun mensen die pesten zijn vaak zelf de onzekerste mensen die er zijn ze gaan zich stoer gedragen zodat zij niet het pispaaltje van de groep zijn

Zelf heb ik nooit egt last van pesten gehad had altijd een vriend die alle mensen kenden die altijd ervoor zorgde dat mensen hun mond tegen me hielden

Dit bericht is gewijzigd op 23-01 17:41.

I Love the smell of fresh boobs in the morning 
don-diego Geplaatst op 23-01-2010, 19:18 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

goede topic en goed datje je zelf uit helaas ken k dat maar al tegoed ik ben vrpger heeelvaak gepest om achterstand hebt enslechtzied bent scheef ogen had en vaak ginverderdan pesten expres dingen doen  b9jv: prikel draad spannen en ok ik toen ngo slecht er zach dar nu rende k zo door en nog van aldie zoert dingen  neit al1 door kinderen ookdor volwasenen  alsje heel anders bent moeten ze je hebben  terwel ikweet okey ik ben anders das juist bezonder  want datzijn vaak ook de beste zort mensen  enzow ik werk nu bij geadicapte mensen en geef lessen in breakdance popping locking bij kinderen die het moelijk hebben enzow  en pesten jewet waaronmze pesten zolas ier al  eerder staat geschreven bang voor veranderingen enzow noem maar op wees blij datje anders ent e wie je bent  jewet inegvaldatje goed mens bent ok denkje zoms van wat nou goed  als kgoed was word ik toch nie gepest zo moetje ne proberen tedenken sorry als neit alls leesbaar is ik heb lensen zie 40% beter  kwa bijziend dan ma zie inn werkelijkheid linnks midner dan 10% rechts 40%  ikzoudie pesters zo rgaga wille paken vooral als iemand esten die anders is opf beperking heeft envoraal emt meedere

r1r3nn3 Geplaatst op 25-01-2010, 02:08 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik ben ook gepest maar ik ben er eerder harden van geworden, ik voel nu (als ik wil) niets voor niemand. ik wil geen wraak maar ik wil soms wel mensen zonder reden inelkaar slaan. da's nog nooit gebeurt maar ik heb er wel wat aan overgehouden...

assassins_creed Geplaatst op 08-02-2010, 17:08 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ben zelf vroeger ook gepest omdat ik iemand hielp die gepest werd (ironisch niet?)
ik ben er sterker uitgekomen en tegenwoordig laat ik het allemaal maar langs me heen gaan
daarbij helpt het ook dat ik gewoon een kop groter ben dan de meeste anderen

als ik het over zou kunnen doen had ik denk hetzelfde gedaan (de andere helpen)

als ik iemand zo naar een gevallen meisje zie lopen zou er binnen mij denk ook wat knakken
ik ben tegenwoordig echt HEEEL erg moeilijk (echt) kwaad te krijgen maar als ik eenmaal daar ben dan zorg ik ervoor dat degene die ervoor gezorgd heeft er langs van zal krijgen (of ik ga kapot terwijl ik het probeer)

dream like you live forever, live like you die today 
beertje14 Geplaatst op 09-02-2010, 23:33 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

kijk weet je wat het peste is..

de mensen die pesten zijn gewoon bang voor het vreemde. daarmee doel ik op uiterlijk, expressie, denken, geloof.
ze doen stoer om zelf niet de sjaak te zijn. en ze laten zien wie de zwakken zijn en wie de sterken, het eeuwen oude alfa gedrag.

maar weetje wat het is. pesters zijn vaak de sterke jongens die niks te vrezen hebben van hun slachtoffers, maar op het moment dat het slachtoffer terug slaat worden ze overrompeld en worden ze bang. dan wordt de jager de prooi, in veel gevallen.

ik ben een jonge van 1.95 lang. 140 kilo zwaar, en ik ben 16. maar ik heb de kracht van een os om het zomaar te zeggen, ik ben mijn gehele basisschool jeugd gepest en dat is uiteindelijk fout gegaan, en ik sloeg terug. wat resulteerde in 2 weken schorsing op de basis school.

op het middelbaar veranderde ik in de pester. ik zou andere laten voelen wat ik voelde, alleen maar gezeik met de leraaren. tot mijn eige vrienden mijn daden door kregen en me tegen hielde.

ik wou zo erg wraak dat de onschuldige moesten boeten voor de daders van vroeger. en nu ben ik uitendelijk door die pesters van vroeger zo mentaal in de war gekickt dat ik moeite had om er geen einde aan te maken.

maar ik hield stand samen met mijn vrieden die mij hielpen.
en nu ben ik 16 en ik ben er lichaamelijk en geestelijk ontzettend sterk uit gekomen.

ik ben vroeger altijd bang geweest voor mijn kracht, daarom was ik de lul.
op de middelbaar. gebruikte ik te veel kracht. daarom ging het fout.
en nu leer ik me te beheersen.

en ik vertel dit niet voor de aandacht.
maar om jou duidelijk te maken.. dat je je vrienden moet gebruiken om sterker te worden. het leven is net als boksen. elke klap kan de laaste zijn, maar zorg er dan wel voor dat jij het leven ook een flinke klap terug heb gegeven,

ik denk nu zo. je leeft maar een keer en gebruik die kans. en zorg er voor dat je de pesters de baas wordt.. op een normale manier ik raad vechte ten eerste af. alleen als het niet aners meer kan. en op het moment dat die pester weg zijn. herbouw je zelf, en maak plezier tijdens het herbouwen en er na. je zult zien je later op leefttijd je kinderen advies kunnen geven. je zal het eerder merken. en je kun ze dan mentaal ondersteunen,

dus jonge hou vol, vecht door, en maak plezier. hou dat voor ogen en het komt goed.
praat niet over wraak of vechten of wat dan ook. is zeer slecht voor je karma.
vecht terug als het niet anders kan

Rosebud Geplaatst op 14-02-2010, 10:13 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik werd soms ook gepest omdat ik anders ben.

een paar goede tips:
negeer die pestkoppen toch! ze denken dat ze cool zijn door jou te pesten!
ze vinden het leuk als je huilt of boos word.
als je ze negeert worden ze het vanzelf zat.

als dat niet helpt of ze gebruiken geweld moet je bijv. naar een leraar van school gaan of naar hun ouders.(aleen gaan ze dan meestal nog erger pesten)

zeg anders gewoon dat je ze zat bent. zeg tegen ze dat het genoeg is en ze moeten stoppen.want van ze wegrennen helpt niet. ze lachen je aleen maar uit.

BroodjeSla Geplaatst op 22-02-2010, 22:36 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 09-02-2010, 23:33 beertje14 schreef:
kijk weet je wat het peste is..

de mensen die pesten zijn gewoon bang voor het vreemde. daarmee doel ik op uiterlijk, expressie, denken, geloof.
ze doen stoer om zelf niet de sjaak te zijn. en ze laten zien wie de zwakken zijn en wie de sterken, het eeuwen oude alfa gedrag.

maar weetje wat het is. pesters zijn vaak de sterke jongens die niks te vrezen hebben van hun slachtoffers, maar op het moment dat het slachtoffer terug slaat worden ze overrompeld en worden ze bang. dan wordt de jager de prooi, in veel gevallen.

ik ben een jonge van 1.95 lang. 140 kilo zwaar, en ik ben 16. maar ik heb de kracht van een os om het zomaar te zeggen, ik ben mijn gehele basisschool jeugd gepest en dat is uiteindelijk fout gegaan, en ik sloeg terug. wat resulteerde in 2 weken schorsing op de basis school.

op het middelbaar veranderde ik in de pester. ik zou andere laten voelen wat ik voelde, alleen maar gezeik met de leraaren. tot mijn eige vrienden mijn daden door kregen en me tegen hielde.

ik wou zo erg wraak dat de onschuldige moesten boeten voor de daders van vroeger. en nu ben ik uitendelijk door die pesters van vroeger zo mentaal in de war gekickt dat ik moeite had om er geen einde aan te maken.

maar ik hield stand samen met mijn vrieden die mij hielpen.
en nu ben ik 16 en ik ben er lichaamelijk en geestelijk ontzettend sterk uit gekomen.

ik ben vroeger altijd bang geweest voor mijn kracht, daarom was ik de lul.
op de middelbaar. gebruikte ik te veel kracht. daarom ging het fout.
en nu leer ik me te beheersen.

en ik vertel dit niet voor de aandacht.
maar om jou duidelijk te maken.. dat je je vrienden moet gebruiken om sterker te worden. het leven is net als boksen. elke klap kan de laaste zijn, maar zorg er dan wel voor dat jij het leven ook een flinke klap terug heb gegeven,

ik denk nu zo. je leeft maar een keer en gebruik die kans. en zorg er voor dat je de pesters de baas wordt.. op een normale manier ik raad vechte ten eerste af. alleen als het niet aners meer kan. en op het moment dat die pester weg zijn. herbouw je zelf, en maak plezier tijdens het herbouwen en er na. je zult zien je later op leefttijd je kinderen advies kunnen geven. je zal het eerder merken. en je kun ze dan mentaal ondersteunen,

dus jonge hou vol, vecht door, en maak plezier. hou dat voor ogen en het komt goed.
praat niet over wraak of vechten of wat dan ook. is zeer slecht voor je karma.
vecht terug als het niet anders kan

Niet zeker of dit voor mij bedoeld was maar;
Ik heb 2 vriendinnen op school die het soms net zo zwaar hadden als ik, maar inmiddels is het pesten gestopt, zomaar opeens. Hopelijk blijft dit zo. Ik ben trouwens een meisje.

beertje14 Geplaatst op 23-02-2010, 23:04 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 22-02-2010, 22:36 BroodjeSla schreef:
[...]

Niet zeker of dit voor mij bedoeld was maar;
Ik heb 2 vriendinnen op school die het soms net zo zwaar hadden als ik, maar inmiddels is het pesten gestopt, zomaar opeens. Hopelijk blijft dit zo. Ik ben trouwens een meisje.

dan is dat toch mooi. of niet dan.

het was meer in het algemeen gezecht.

j1mmyzzz Geplaatst op 14-09-2011, 20:50 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

wraak is toch eigelijk wel een oplossing en de meeste mensen met ego rijden wel weer op vespa's zo zie je maar weer haha

alle kinderen gaan naar school je zou bijna denken dat er iets te doen is