lethal_G Geplaatst op 29-11-2009, 19:31 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik heb al een tijd een xbox 360 en nu zou ik die graag aansluiten op mijn pc om films te kunnen kijken op mijn 360 die op mijn pc staan. nu zou ik graag weten hoe ik deze moet aansluiten ik heb thuis namelijk een raar systeem van internet ik heb een gewone moden staan maar mijn internet wordt thuis draadloos verdeeld door doosjes die ik in mijn stopcontact moet steken en dan van dat doosje loopt een kabel naar mijn pc en xbox 360. nu weet ik niet of die een netwerk vormen waar mijn pc en 360 toe behoren of dit apart is. dus ik kan alle hulp gebruiken

meld dit bericht aan een moderator

worrying about death is like worrying about sunrise, it's coming anyway.... 
richyboy5 Geplaatst op 07-01-2010, 21:16 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

De enige manier die ik weet, is door gwn je films op een dvd'tje te branden, en die in je x-box te stoppen. Lekker makkelijk.
En als je geen zin hebt om dvd's te kopen --> kijk gwn op je computer...

haakje2 Geplaatst op 18-01-2010, 19:55 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 07-01-2010, 21:16 richyboy5 schreef:
De enige manier die ik weet, is door gwn je films op een dvd'tje te branden, en die in je x-box te stoppen. Lekker makkelijk.
En als je geen zin hebt om dvd's te kopen --> kijk gwn op je computer...

ja idd . of plug je computer in je tv scherm dan doen ze het ook als je tv het ondersteund succes ermee

Now i'm seriously serious! 
drumkilla Geplaatst op 23-01-2010, 21:04 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

wat ik zelf doe, is ik zet films op een usb stikje en die plug ik achterin. daarna kan je gewoon vanaf die stick films kijken. de enigste bestandstype die xbox ondersteund zijn avi en mp4, maar hiervoor moet je wel een update instaleren van xbox live. via het netwerk kreeg ik het niet voor elkaar om de films af te spelen. usb vond ik de handigste oplossing.

assassins_creed Geplaatst op 27-01-2010, 14:00 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

.avi past (vaak) niet op een stikje omdat het te groot is en .mp4 is (vaak) ballekwaliteit
ik zou idd gewoon je pc aansluiten op je tv (indien mogelijk)

dream like you live forever, live like you die today 
nomestar Geplaatst op 26-04-2010, 16:18 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

je kan natuurlijk ook altijd je films streamen via tversity of andere programma's die er zijn, alleen grote 1080p films gaat niet werken omdat de xbox dat niet ondersteund