|
|
|
|
|
|
|
|
|
wuhaha
|
Geplaatst op 02-12-2009, 16:28 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
okee dankjewel voor jullie reacties! Weet hier misschien iemand of een ''dure'' HDMI kabel (30 + euro) beter is als een ''goedkope'' (0,- - 29,99 euro) Ik heb een Full HD tv (119cm) aan de muur, dus de ps3 komt dan zo'n 4 á 5 meter van de tv af te staan. Veel mensen zeggen dat de 1tjes en 0etjes gewoon moeten worden overgedragen, en dan maakt het volgens hun niks uit door wat voor een kabel dat nou precies gaat.
Heeft iemand ervaring met goedkope en dure HDMI kabels? (en een Full HD tv)
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
assassins_creed
|
Geplaatst op 13-12-2009, 22:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 02-12-2009, 17:43 Lospartos schreef:
ik heb een full HD tv en een HDMI van ongeveer €21 en ik mag zeeeker niet klagen over het beeld maar zo'n hdmi hoeft niet hoor, je kan ook gwn die AV kabel gebruiken (zo'n rood geel witte) maar dan is je beeld niet zo goed
|
als je zo veel geld uitgeeft voor een peperdure full hd tv en een ps3 kun je net zo goed wat bijleggen voor een HDMI kabel zodat je zeker weet dat je subliem beeld/geluid hebt.
maar de ps3 hoeft niet zo ver van de tv af te staan :P de controllers hebben (volgens mij) tot 9 meter bereik :P
ik heb een keer beneden (mijn ps3 staat boven) op de controller gedrukt (aanknop) en de ps3 ging gewoon aan
|
|
|
|
dream like you live forever, live like you die today |
|
|
wuhaha
|
Geplaatst op 13-12-2009, 22:59 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 13-12-2009, 22:34 assassins_creed schreef:
[...]
als je zo veel geld uitgeeft voor een peperdure full hd tv en een ps3 kun je net zo goed wat bijleggen voor een HDMI kabel zodat je zeker weet dat je subliem beeld/geluid hebt.
maar de ps3 hoeft niet zo ver van de tv af te staan :P de controllers hebben (volgens mij) tot 9 meter bereik :P
ik heb een keer beneden (mijn ps3 staat boven) op de controller gedrukt (aanknop) en de ps3 ging gewoon aan
|
Okee, ja maar ik koop geen TV hoor die hebben wel als het gaat puur om de PS3
|
|
|
|
|
|
|
mzman
|
Geplaatst op 16-12-2009, 23:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Heb zelf ook ps3. Met hdmi en veel accesoires. Tussen hdmi kabels zit verschil. Je hebt ze al voor 20 maar ook voor 200+. Het verschil tussen de kabels is alleen niet al te groot, dus zou ik hem gewoon voor 20 bij eplaza kopen. Een headset is ook erg leuk en handig en niet al te duur. Voor 30 heb je een goeie sony ps3 bluetooth headset die als die compleet is opgeladen +-7uur mee kan. Games: Wat voor soort games hou je van? Modern Warfare 2, Fifa 10 en NFS Shift kan ik je zeker aanraden.
|
|
|
|
|
|
|
mzman
|
Geplaatst op 17-12-2009, 00:09 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
(Moet in 2posts want psp heeft max. woorden in een post.) Ook een 2e controller is handig. En als je helemaal chill wil gamen moet je het zoals mij doen! Want op mijn kamer heb ik staan: 81cm full hd tv PS3 2 controllers speakerset+bassbox hdmi kabel usb hub Sony PS3 headset draadloos toetsenbord G25 Racestuur elektrisch verstelbare Volvo T90 stoel (binnenkort ook Frag pro wireless) In me stoel zitten, bassbox vol aan, headset op + chips en cola en gamen maar!
|
|
|
|
|
|
|
wuhaha
|
Geplaatst op 17-12-2009, 07:51 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 17-12-2009, 00:09 mzman schreef:
(Moet in 2posts want psp heeft max. woorden in een post.) Ook een 2e controller is handig. En als je helemaal chill wil gamen moet je het zoals mij doen! Want op mijn kamer heb ik staan: 81cm full hd tv PS3 2 controllers speakerset+bassbox hdmi kabel usb hub Sony PS3 headset draadloos toetsenbord G25 Racestuur elektrisch verstelbare Volvo T90 stoel (binnenkort ook Frag pro wireless) In me stoel zitten, bassbox vol aan, headset op + chips en cola en gamen maar!
|
Okee heel erg bedankt.
Er zijn nu van die sets met een ps3, 2 controllers en een spel dus die ga ik kopen Verder ben ik nog van plan te kopen Call Of duty modern warfare 2 USB hub HDMI kabel Toetsenbord
boxen heb ik al Sony TV van 117 cm ook
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|