|
ballonboek
|
Geplaatst op 19-08-2009, 02:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Komt een man bij de bakker en vraagt mag ik 99 witte broodjes? Bakker: Wat een raar aantal waarom geen 100 Man: En wie dacht je dat al dat brood op ging eten dan?
Ik weet dat er al meer bakker moppen op staan maar ik wil hier ff een lange lijst van bakker grappen gaan maken.
Dus graag alleen reageren als je zelf ook nog een leuke bakkersgrap weet.
MVG Mij
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
(Grolsch) half dik is zonde geld (Grolsch) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
assassins_creed
|
Geplaatst op 12-10-2009, 16:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
komt een man bij de bakker en zegt pssst heb je ook hash? zegt de bakker nee da heb ik niet volgende dag komt de zelfde man en vraagt pssst heb je ook hash? nee zegt de bakker weer, dat heb ik niet de dag daarna kom de man weer en vraagt weer pssst heb je ook hash? nee zegt de bakker (nu een beetje boos) dat heb ik niet dat gaat zo een paar dagen door en die bakker denkt hmm ik zal mar eens wat hash inslaan, anders kom ik nooit van die gast af de dag daarop komt de man weer en zegt pssst heb je ook hash ja zegt de bakker dat heb ik trekt de man zijn penning uit zijn zak en roept recherche
|
|
|
|
dream like you live forever, live like you die today |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rakkert
|
Geplaatst op 09-12-2011, 18:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Een man en een vrouw zijn al jaren getrouwd, op een dag zegt de vrouw tegen haar man: Het leeslampje boven mijn bed doet het niet meer, wil je daar eens naar kijken? De man wijst naar zijn voorhoofd en zegt: Staat hier ELECTRICIËN? De volgende dag zegt de vrouw tegen haar man het tuinhekje sluit niet goed meer wil je daar eens naar kijken? De man wijst weer naar zijn voorhoofd en zegt: Staat hier TIMMERMAN? De volgende dag lekt de kraan op de badkamer en de vrouw vraagt haar man er naar te kijken, waarop de man weer naar zijn voorhoofd wijst en zegt: Staat hier LOODGIETER? sávonds komt de man van zijn werk thuis en het hekje sluit weer, ook lekt de kraan op de badkamer niet meer, en als ze naar bed gaan knipt de vrouw nog even demonstratief het leeslampje aan, waarop de man zegt heb je dat allemaal zelf gemaakt?........Nee zegt de vrouw, ik heb het de buurman gevraagd en hij wilde het wel doen, maar dan moest ik een taart voor hem bakken,............................. of ik moest met hem naar bed. En vraagt de man......Heb je al een taart voor hem gebakken? Nu wijst de vrouw naar haar voorhoofd en zegt: Staat hier BAKKER?
Dit bericht is gewijzigd op 24-02 09:40.
|
|
|
|
|
|