|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
assassins_creed
|
Geplaatst op 09-09-2009, 22:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-08-2009, 22:57 RicardoHessing schreef:
[...] sandbox game is een game die eigenlijk geen einde of ontzichtbare muren hebben zoals BF Bad company.. het heeft wel een einde maar je kunt er wel granaten gooien of doorheen lopen (uiteindelijk ga je dood door enemy artilery) maar goed tis geen ontzichtbare muur
|
je hebt ook games waarbij je als je de hele tijd door blijft gaan je aan de andere kant van de map komt  volgens mij heeft GTAIV dat ook en je hebt games waar je gewoon uren lang over niet blijft vliegen (GTA sanandreas) je hebt ook games waar je over een onovergaand berglandschap of rivier/zee moet komen (smugglers run) (bij smugglers run zat een level waar je als je met de snelste auto op topsnelheid de berg op reed, je aan het einde van het level kon komen en vervolgens van het level kon vallen)
soms heb je ook glitches waardoor je door "de grond valt" dan zie je de wereld van onderaf en hoe mooi (*kuch lol) deze van binnen getextureerd is (niet dat dat hoeft ofso)
Dit bericht is gewijzigd op 19-09 23:56.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
dream like you live forever, live like you die today |
|
|
timuutgrunn
|
Geplaatst op 10-09-2009, 18:33 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 09-09-2009, 22:26 assassins_creed schreef:
[...]
je hebt ook games waarbij je als je de hele tijd door blijft gaan je aan de andere kant van de map komt  volgens mij heeft GTAIV dat ook en je hebt games waar je gewoon uren lang over niet blijft rijden (GTA sanandreas) je hebt ook games waar je over een onvergaand berglandschap of rivier/zee moet komen (smugglers run) (bij smugglers run zat een level waar je als je met de snelste auto op topsnelheid de berg op reed je aan het einde van het lever kon komen en vervolgens van het level kon vallen)
soms heb je ook glitches waardoor je door "de grond valt" dan zie je de wereld van onderaf en hoe mooi (*kuch lol) deze van binnen getextureerd is (niet dat dat hoeft ofso)
|
Bij gta 4 kom je volgensmij niet aan de andere kant. d8 dat het gewoon eindeloze zee was :P maar weet niet cker
|
|
|
|
|
|
|
S-Life
|
Geplaatst op 13-09-2009, 20:47 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hmm, ik speel eigenlijk alleen WoW in de zomervakanties. Dan af en toe nog Guitar Hero of Super Smash Bros Brawl, wat allen niet onder een van die genre's valt...
Alhoewel, WoW heeft ook wel een beetje van alles, Dwarf Hunters met hun guns ook altijd => shooter. En sport is overduidelijk: Noam races!
Iedereen die het speelt heeft vast ook wel eens de neiging gehad om lekker op een paard cowboy te spelen door de Barrens, dus met sandbox/roaming zit dat ook wel goed 
-------------------------------------------------------- Ik hoop dat het duidelijk is dat dit comment niet bedoeld is serieus genomen te worden?
|
|
|
|
M'drecht! Je weet zelluf |
|
|
|
|
|
|