|
|
|
jeremy
|
Geplaatst op 09-06-2009, 18:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
roken heb ik absoluut geen spijt van
waar ik het meeste spijt van heb is denk ik wat ik ooit tegen iemand heb gezegt
namelijk als jij je eigen nou eens op ging hangen waren we meteen van je af
paar dagen later had die zich zelf echt opgehangen omdat die geen zin meer in het leven had niemand uit de klas wist ervan dat hij zich zo klote voelden enzo best wel erg zeg zo iets nu nooit meer
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
what if i say i will never surrender ? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LadyLuck
|
Geplaatst op 13-01-2010, 17:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Oke, ik lees nu zoveel dingen van mensen dat ze met dingen bezig zijn waar ze eigenlijk niet helemaal achter staan. Doe daar dan wat aan! Zoek hulp o.i.d.
Maargoed, OT: Ik heb spijt dat toen ik 5 maanden aan het werk was in Spanje niet naar huis ben gegaan toen het zo slecht met mijn opa ging. Ik wist wel dat hij een hartoperatie had gehad, maar elke keer als ik mijn moeder aan de telefoon had zei ze dat ik geen enkele reden had om ongerust te zijn... Toch echt na de 4e maand ging het mis. Ik werd gebeld dat hij een longontsteking had opgelopen toen hij naar een ander tehuis werd verplaatst. En iedereen weet hoe link dat is voor iemand van 82 die net een zware operatie heeft gehad. Heb direct een ticket geboekt, maar nog onderweg naar het vliegveld kreeg ik een telefoontje van m'n oom dat het al te laat was..
|
|
|
|
Chaos, Panic, Disaster. I Think my work here in done. |
|
|
robbin_dj4life
|
Geplaatst op 02-09-2010, 02:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 13-01-2010, 17:02 LadyLuck schreef:
Oke, ik lees nu zoveel dingen van mensen dat ze met dingen bezig zijn waar ze eigenlijk niet helemaal achter staan. Doe daar dan wat aan! Zoek hulp o.i.d.
Maargoed, OT: Ik heb spijt dat toen ik 5 maanden aan het werk was in Spanje niet naar huis ben gegaan toen het zo slecht met mijn opa ging. Ik wist wel dat hij een hartoperatie had gehad, maar elke keer als ik mijn moeder aan de telefoon had zei ze dat ik geen enkele reden had om ongerust te zijn... Toch echt na de 4e maand ging het mis. Ik werd gebeld dat hij een longontsteking had opgelopen toen hij naar een ander tehuis werd verplaatst. En iedereen weet hoe link dat is voor iemand van 82 die net een zware operatie heeft gehad. Heb direct een ticket geboekt, maar nog onderweg naar het vliegveld kreeg ik een telefoontje van m'n oom dat het al te laat was..
|
Hmm.. Eindelijk iemand dit dit serieus neemt. Er staan hier antwoorden tussen waar ik denk van, is dat nou alles..?
Anywayz, waar ik het meeste spijt van heb? Dat ik vroeger kippen heb laten uitmoorden. En hoe ik m'n moeder soms behandel.. :x
Dit bericht is gewijzigd op 02-09 02:03.
|
|
|
|
It wasnt me.. |
|
|
|
|
fapperdefap
|
Geplaatst op 02-09-2010, 18:24 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 10-12-2009, 22:41 Kerreke schreef:
veel dingen..
me beste vriend dat ik die had laten kunnen gaan.. is voor me neus voor de trein gesprongen en ik heb hem niet eens tegen proberen te houden ..
dat ik me moeder uitschold .. en dat ze de volgende dag voor me neus overleed maar niks meer tegen me had gezegd omdat ze boos was.. echt vreselijk ..
|
Ik geloof echt moeilijk weinig van je verhaal. Als ook maar 1% van je verhaal klopt is 't al knap
OT: Dat ik examenfraude heb gepleegd. Anders had ik nu lekker kunnen studeren. Achja nieuwe ronden nieuwe zonden
|
|
|
|
Fap fap fap fap |
|