|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ste9fan
|
Geplaatst op 05-05-2009, 14:55 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
of kan heel goed tekenen of je hebt ze uit een tattoo shop gehaald .
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Cannibal Corpse, Six Feet Under, Behemoth, BloodBath, Meshuggah, DevilDriver, Rammstein, The Berzerker, Korpiklaani, Nirvana |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
drumkilla
|
Geplaatst op 14-09-2009, 23:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik snap wel dat er twijfels zijn over of het echt allemaal jou tekeningen zijn... ten eerste idd de handtekeningen die afwijken (ik weet dat de eerste een paraaf is) maar de tekenstijlen wijken ook zeer van elkaar af! meestal herken je een artiest aan een bepaalde stijl... ik teken bijvoorbeeld alleen dieren en tribals, en gebruik nooit kleuren... al met al, het zijn hele vette tekeningen, en ik neem aan dat ze echt van jou zijn, dus bij deze mijn complimenten! erg mooi! ik doe het je zeker niet na!
|
|
|
|
|
|
|
boojakasha
|
Geplaatst op 19-09-2009, 19:30 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ja ik zou indd zelf ook twijfelen maar ze zijn echt van mij en ik maak nu meer een experimentele fase mee, waarbij ik veel verschillende dingen teken, zoals: tatoo's realistische, dingen, anime, technische tekeningen(gebouwen, 360 graden symmetrie) enz.
zo zijn de koi en de slang meer in japanse stijl en is die draak weer realistisch
ik moet nog eens de rest van mijn tekeningen uploaden maar heb er nog geen tijd voor gehad
maar hoe dan ook bedankt voor de complimenten
Dit bericht is gewijzigd op 19-09 19:34.
|
|
|
|
|
|