|
feyenoord_nr_1
|
Geplaatst op 28-04-2010, 13:31 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik heb meer het gevoel dat de natuur ervoor zorgt dat wij er straks niet meer zijn, als je nu al kijk wat er nu allemaal al gebeurt?
kijk naar die zelfmoord avcties, vulkanen die gaan, aardbevigen, overstromingen en in 2012 heb je straks een zons ver duis(ik mag niet schelden), en dat zal de natuur ook niet echt helpen...
verwacht maar dat we er in 2012 niet meer zijn
Dit bericht is gewijzigd op 28-04 13:32.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
feyenoord 4-ever!!! |
|
|
catlord007
|
Geplaatst op 24-06-2010, 14:27 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 18-12-2008, 17:36 hardcorekuiken schreef:
Jaja zou wel ( poes ) zijn, en helaas staat dit ons te wachten. De terroristen/extremisten zijn het begin hiervan. Ze worden zwaar onderschat door de mensen. Misschien word het niet zo erg als in terminator (vrouw bij het hek is een fragment ervan) Maar het word in iedergeval heel erg. Vergeet niet dat rusland en de VS nog steeds bommen hebben die de wereld kon doen ontploffen. Dus ja tis niet de vraag van kan dit gebeuren, nee het is de Vraag Wanneer Gaat Dit Gebeuren.
Dit bericht is gewijzigd op 18-12 17:37.
|
Ja maar leukste is die hoeven een bom af te schieten en ze worden al plat gebombardeerd, de vs is niet helemaal dom hoor. Kzou eerder uitkijken voor china die begint weer te groeien he en zodra die gaan samen werken met rusland ofzo dan is het wel gedaan dan barst de oorlog uit. En tjah Amerika heeft de meeste bommen maar rusland de sterkste.
Amerika wou in europa afweerschild maken boden ze aan. Maar rusland stond erop dat dat niet zou gebeuren.
|
|
|
|
alloaa ik ben een aapie |
|
|
Apenjongen
|
Geplaatst op 24-06-2010, 18:48 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
wat een (ik mag niet schelden)ing domme reacties
iedereen hoort wel eens wat en iedereen denkt wel eens wat maar het zal nooit zo zijn dat iedereen dood gaat, als een ww3 zou komen dan is het of met noord korea of bij iets met iran maar zo'n chaos als in dit filmpje gebeurt toch niet.
ga maar na, de meeste landen die zulke bommen mogen hebben zijn westerse landen, en om china en rusland hoef je je niet druk te maken. china wil bijvoorbeeld wel democratisch zijn maar kan het niet omdat ze al 100 miljoen mensen in hun land hebben die niet geregistreed staan, als het democratisch woord moeten hun ook eens bestaan en dan willen hun ook van alles.
zeg niet iets om peppy te doen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
beertje14
|
Geplaatst op 27-06-2010, 16:17 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik denk dat wij al dichter bij een WO 3 zijn dan we denken. want kijk maar naar de spanningen in de wereld, kijk naar terroristiese activieteiten, dus ruzies tussen landen, die bij sommige landen escaleren en dan weer goedzijn en dan weer escaleren.. en bovendien heel het geloof. ik denk zelf dat de volgende oorlog een geloofsoorlog is, en het is gwn een mum van tijd voor dat al deze kleine dingen en ruzies escaleren tot een hele grote brandhaard, dat elk landt er mee in trekt.
en voor wat dat afweerschild betreft,. ik denk dat ze dat dus wel gebouwt hebben.
greetzz beertje
|
|
|
|
beter 5 in mijn hand, dan scheiten op een natte krant |
|
|
|
|
frank551
|
Geplaatst op 24-07-2010, 22:30 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik weet niet wat iedereen voor een waan iedeën praat over Rusland, Amerika en China. Rusland is democratisch geworden. Heeft een Alliance met Amerika. Bovendien heeft Rusland GEEN goede band met China, China is nog deels communistisch maar, Rusland wil er niks meer over weten. ALS ER OOK DAN MISSCHIEN oorlog zou uitbreken gaat het over: Noord-Korea of Iran. Als Iran of Noord-Korea ook maar iets zou willen doen, zijn ze behoorlijk stom bezig. De vijanden die er tegen Noord-Korea in gaan zijn: Rusland, Amerika in het begin dan. Bovendien heeft Rusland een maand of 3 geleden, Amerika aangeboden, om, met elkaar militaire oefeningen te doen rond Noord-Korea, samen met Zuid-Korea. Later komen de wat kleinere landen zoals: Duitsland, Nederland, Australië. Het ANTI AMERIKA EN ANTI-RUSLAND IS ALLANG VERDWENEN TUSSEN BEIDE LANDEN. Het gaat nu nog alleen VOORUIT met de band tussen Rusland en Amerika. Dus hou aub op met dat gezwets over atoombommen met Rusland China en Amerika, dit is een veroudert beeld, waar MENSEN DIE GRAAG STERKE VERHALEN VERTELLEN, HET LEKKER SPANNEND WILLEN MAKEN, TERWIJL HET NERGENS OP SLAAT
REACTIE AUB!
|
|
|
|
|
|
|
diederick01
|
Geplaatst op 25-07-2010, 21:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
jullie zijn wel lekker positief he
maar amerika en rusland en china weten ook dat zodra er oorlog uitbreekt het onvermijdelijk is om kernwapens in te zetten dus zullen ze er in eerste instantie alles aan doen om dat te vermijden. nee ik denk dat de wereld pas ten onder gaat als we kolonies gaan starten in de ruimte zodat er altijd nog mensen overblijven of dat we plaatsen hebben om naartoe te evacueren en opnieuw te beginnen zonder die rotzooi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|