|
snaavel
|
Geplaatst op 04-11-2008, 16:43 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Nadat ik het topic..een paar vraagjes aan de dames las... en iemand er neer zette..het zou wel leuk zijn als ons een paar vraagjes werd gesteld...dacht...ik...laaat ik hem maar maken voor de jongens... Ik hoef het niet te weten...maarja..
Wat vinden jullie van:
Computer Spelletjes?
Meisjes die stevig zijn?
Meisjes met een bril?
Huisdieren?
Moppen over Jongens?
Arrogante mensen?
Verlegen Meisjes :$?
Wat heb je liever:
Computerspel / Kusje
Romatische etentje / DISCO!!!...
Chille bij vrienden / met je Meisje iets leuks doen
Vakantiemeisje / thuis een meisje
Katten/Honden
Een kaart op valentijnsdag / Mooi cadeautje met kerst...
Hoe ben jij zelf...
Ben jij verlegen
Heb je een bril
Ben je stevig
Ben je arogant
Wat is je stijl (Emo/Punker/Hardcore.. je weet wel wat ik bedoel)
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
appelflap16
|
Geplaatst op 04-11-2008, 16:48 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Computer Spelletjes? als ik me verveel
Meisjes die stevig zijn? mag wel
Meisjes met een bril? mag ook wel
Huisdieren? doe maar konijn ofzo
Moppen over Jongens? scheelt me nix
Arrogante mensen? heb ik hekel aan
Verlegen Meisjes :$? leuk
Wat heb je liever:
Computerspel / Kusje kusje
Romatische etentje / DISCO!!!... disco
Chille bij vrienden / met je Meisje iets leuks doen chille met vrienden
Vakantiemeisje / thuis een meisje thuis een meisje
Katten/Honden katten
Een kaart op valentijnsdag / Mooi cadeautje met kerst... mooi cadeautje met kerst
Hoe ben jij zelf...
Ben jij verlegen zker niet 
Heb je een bril nee ook geen lensen
Ben je stevig nee
Ben je arogant dat moeten andere beslissem maar heb er nog nooit iemand over gehoord dus zal wel niet
Wat is je stijl (Emo/Punker/Hardcore.. je weet wel wat ik bedoel) gwoon normaal heb niet speciale kledingstyle
|
|
|
|
Don't hate the player, but hate the game! |
|
|
|
|
PcHelper
|
Geplaatst op 04-11-2008, 17:51 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat vinden jullie van:
Computer Spelletjes? leuk zo lang ze maar niet verslaaft zijn en gewoon voor de fun doen, Meisjes die stevig zijn? niet erg zo lang niet te erg is Meisjes met een bril? als het haar goed staat anders liever lezen, Huisdieren? hangt er af wat voorn honden leuk katten nee Moppen over Jongens? als je er om kan laggen Arrogante mensen? doei Verlegen Meisjes :$? ben zelf ook verlegen Wat heb je liever:
Computerspel / Kusje kus Romatische etentje / DISCO!!!... Romatische etentje/bios Chille bij vrienden / met je Meisje iets leuks doen met miesje wat leuk doen Vakantiemeisje / thuis een meisje thuis Katten/Honden honden Een kaart op valentijnsdag / Mooi cadeautje met kerst... cadeautje met kerst- valentijnds vind ik maar onzin waarom 1 keer perjaar kado's geven ik gaf altijd wel een keer iets Hoe ben jij zelf... Hoe ik zelf ben, eum ja als ik kijk naar de mening van ander miesje in mijn omgeving, heel verlegen,iets te eigewijs(dat is waar)heel lief tegen ander miesje, en was altijd behelpzaam Ben jij verlegen ja Heb je een bril nee Ben je stevig jha maar niet dik Ben je arogant nee maar wel eigewijs Wat is je stijl (Emo/Punker/Hardcore.. je weet wel wat ik bedoel) Eum ik heb niet echt een stijl ben gewoon me zelf ik luister naar allemuziek wat ik leuk vind dus,
|
|
|
|
|
|
|
ledzepguy
|
Geplaatst op 04-11-2008, 17:57 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat vinden jullie van:
Computer Spelletjes? - Meisjes die stevig zijn? - Meisjes met een bril? +- Huisdieren? + Moppen over Jongens? +- Arrogante mensen? - Verlegen Meisjes :$? +- Wat heb je liever: niet verlegen Computerspel / Kusje licht eraan Romatische etentje / DISCO!!!... allebij Chille bij vrienden / met je Meisje iets leuks doen allebij Vakantiemeisje / thuis een meisje thuis.. Katten/Honden hondje Een kaart op valentijnsdag / Mooi cadeautje met kerst... Een kaart op valentijnsdag Hoe ben jij zelf... idk idc Ben jij verlegen nope Heb je een bril nee Ben je stevig nee Ben je arogant nee Wat is je stijl (Emo/Punker/Hardcore.. je weet wel wat ik bedoel niks
|
|
|
|
|
|
|
exrider
|
Geplaatst op 04-11-2008, 18:08 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Computer Spelletjes? soms leuk Meisjes die stevig zijn? sprekt me niet echt aan Meisjes met een bril? soms heeeel knap :p Huisdieren? leuke beesten Moppen over Jongens? maakt me ni uit meeste moppen gaan over jongens Arrogante mensen? die mogen ver weg blijven Verlegen Meisjes :$? hou ik niet zo van Wat heb je liever:
Computerspel / Kusje kusje Romatische etentje / DISCO!!!... beiden Chille bij vrienden / met je Meisje iets leuks doen beiden Vakantiemeisje / thuis een meisje thuis Katten/Honden honden Een kaart op valentijnsdag / Mooi cadeautje met kerst... met kerst Hoe ben jij zelf...
Ben jij verlegen soms wel :p Heb je een bril nee Ben je stevig nee 1.87 en 72 kg Ben je arogant en nee Wat is je stijl (Emo/Punker/Hardcore.. je weet wel wat ik bedoel) gwn chille kleren niet echt een stijl die ik volg
Dit bericht is gewijzigd op 05-11 19:58.
|
|
|
|
|
|
|
tomkey
|
Geplaatst op 04-11-2008, 18:15 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Computer Spelletjes? Mijn leven Meisjes die stevig zijn? Ranzig Meisjes met een bril? Lelijk Huisdieren? Prachtig (honden en katten dan) Moppen over Jongens? Als die leuk is, is het ok xD Arrogante mensen? Vervelend Verlegen Meisjes :$? Cute Wat heb je liever:
Computerspel / Kusje Em kusje, download computerspel wel xD Romatische etentje / DISCO!!!... Romantische etentje Chille bij vrienden / met je Meisje iets leuks doen met je meisje iets leuks doen xD Vakantiemeisje / thuis een meisje Thuis Katten/Honden Both Een kaart op valentijnsdag / Mooi cadeautje met kerst... Mooi cadeau Hoe ben jij zelf...
Ben jij verlegen Soms Heb je een bril Neej ;S Ben je stevig Nee slank xD Ben je arogant Soms xD Wat is je stijl (Emo/Punker/Hardcore.. je weet wel wat ik bedoel) Normale jongen met merkkleding xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
haxhaxhax
|
Geplaatst op 04-11-2008, 18:30 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat vinden jullie van:
Computer Spelletjes? Ja wel leuk, maar niet te veel.
Meisjes die stevig zijn? Tja wat is stevig, ik houd niet van dik eigenlijk.
Meisjes met een bril? Hmm liever ook niet. (ja ik ben erg kieskeurig ?
Huisdieren? Leuk
Moppen over Jongens? Lol prima, daar lach ik hard/harder om mee
Arrogante mensen? Die zijn mij mij aan het verkeerde adderes .
Verlegen Meisjes :$? Sexy
Wat heb je liever:
Computerspel / Kusje Kusje
Romatische etentje / DISCO!!!... Hmm, hangt af van mijn bui denk ik.
Chille bij vrienden / met je Meisje iets leuks doen Bijde denk ik, ik zou ook weer niet altijd wat met me meisje gaan doen.
Vakantiemeisje / thuis een meisje Thuis, ofcourse.
Katten/Honden honden.
Een kaart op valentijnsdag / Mooi cadeautje met kerst... Hmm moeilijke dit, denk toch met valentijn
Hoe ben jij zelf...
Ben jij verlegen Af en toe wel ja
Heb je een bril Nope, lenzen . Ben je stevig Stevig in welke vorm? niet dik nee.
Ben je arogant Nee, heb ik een vreselijke hekel aan^^
Wat is je stijl (Emo/Punker/Hardcore.. je weet wel wat ik bedoel) My own style Na, niet echt een stijl. Wel vind ik kleding er belangrijk en iwl ik met de tijd meegaan
Dit bericht is gewijzigd op 04-11 18:32.
|
|
|
|
|
|
|
dutchdarks
|
Geplaatst op 04-11-2008, 18:39 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Computer Spelletjes? zolang het schieten of racen is, is het goed
Meisjes die stevig zijn? stevig mag, maar niet echt dik.
Meisjes met een bril? niks mis mee, maar geen jampot glazen
Huisdieren? leuk, kheb zelf een hond ook kat gehad
Moppen over Jongens? als het een goede is kan ik er mee leven
Arrogante mensen? nee
Verlegen Meisjes :$? is lief, ben zelf ook niet dat ik ergens zo op afstap
Wat heb je liever:
Computerspel / Kusje : kusje
Romatische etentje / DISCO!!!... : disco
Chille bij vrienden / met je Meisje iets leuks doen : met meisje iets leuks doen
Vakantiemeisje / thuis een meisje : thuis een meisje
Katten/Honden: mag beide
Een kaart op valentijnsdag / Mooi cadeautje met kerst... :
kaart, want ik doe niet aan kerst maar aan sinterklaas
Hoe ben jij zelf...
Ben jij verlegen : beetje
Heb je een bril : nee
Ben je stevig : 1.85 en 70kg niet echt, vind ik
Ben je arogant : is wel een beetje arrogant om nee te zeggen maar ik kom vast niet zo over , hoop ik
Wat is je stijl (Emo/Punker/Hardcore.. je weet wel wat ik bedoel): weet ik veel, kben beetje overal tussenin ben best standaart
Dit bericht is gewijzigd op 04-11 18:41.
|
|
|
|
|
|
|
Siempie666
|
Geplaatst op 04-11-2008, 19:14 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat vinden jullie van:
Computer Spelletjes? Leuk natuurlijk xD
Meisjes die stevig zijn? Heb ik liever niet, maar zolang het niet te erg is boeit het me niet veel. Ik ben zelf ook niet de dunste.
Meisjes met een bril? Vind ik niet erg, hoor.
Huisdieren? Sommige vind ik wel vet, andere heb ik liever niet.
Moppen over Jongens? Boeit mij niet.
Arrogante mensen? Vervelend.
Verlegen Meisjes :$? Maakt mij niet uit.
Wat heb je liever:
Computerspel / Kusje Ligt eraan, maar doe atm maar een kusje.
Romatische etentje / DISCO!!!... Etentje.
Chille bij vrienden / met je Meisje iets leuks doen Ik weet niet, ik vind het allebei wel leuk. En het ideale meisje wil ook wel chillen, dus we zouden het kunnen combineren. We slapen wel apart xD
Vakantiemeisje / thuis een meisje Thuis.
Katten/Honden Doe maar katten. Honden vind ik ook wel leuk, maar ik hou niet van die achterlijk grote beesten of van die beesten die de hele tijd lopen te blaffen.
Een kaart op valentijnsdag / Mooi cadeautje met kerst... Doe maar een kaart.
Hoe ben jij zelf...
Ben jij verlegen Wel een beetje.
Heb je een bril Nope.
Ben je stevig Wel een beetje, ja.
Ben je arogant Niet dat ik weet.
Wat is je stijl (Emo/Punker/Hardcore.. je weet wel wat ik bedoel) Metalhead, al draag ik niet alleen maar "metaldingen".
|
|
|
|
|
|
|
Henkiecorleone
|
Geplaatst op 04-11-2008, 19:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat vinden jullie van:
Computer Spelletjes? Beterr , vooral voetbal Meisjes die stevig zijn? Hangt ervan af Meisjes met een bril? Kan best mooi zijn Huisdieren? Leukkk xD Moppen over Jongens? Als de mop leuk is , who gives a (ik mag niet schelden) ? Arrogante mensen? Ernstig irritant xD Verlegen Meisjes :$? Lieff , maar moet wel pit hebben Wat heb je liever:
Computerspel / Kusje Kusje , tenzij het fifa is Romatische etentje / DISCO!!!... Disceuhh Chille bij vrienden / met je Meisje iets leuks doen Met je meisje iets leuks doen Vakantiemeisje / thuis een meisje Thuisz Katten/Honden Katten Een kaart op valentijnsdag / Mooi cadeautje met kerst... Zeker weten kaartje Hoe ben jij zelf...
Ben jij verlegen Nee , doe mijn zegje wel Heb je een bril Nee Ben je stevig Nee Ben je arogant Nee ( is er btw wel iemand die hier JA op zegt Wat is je stijl (Emo/Punker/Hardcore.. je weet wel wat ik bedoel) Niet echt een bepaalde stijl.Vind alles wel leukk
|
|
|
|
The name's Corleone , Henkie Corleone. |
|
|
|
|
|
|
T-Bomba
|
Geplaatst op 04-11-2008, 21:42 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat vinden jullie van:
Computer Spelletjes? Relax om de tijd te doden 
Meisjes die stevig zijn? Moeten ze zelf weten, ik heb er verder geen problemen mee 
Meisjes met een bril? Kan sexy zijn, en meestal ook nodig
Huisdieren? Yup, ben een dierenvriend!
Moppen over Jongens? Als ze goed zijn grappig
Arrogante mensen? Nekschot!
Verlegen Meisjes :$? Zeer sexy maar ze moeten niet te lastig zijn als je me snapt
Wat heb je liever:
Computerspel / Kusje Kusje uiteraard
Romatische etentje / DISCO!!!... Disco, hou van party's!
Chille bij vrienden / met je Meisje iets leuks doen Met mn meisje iets leuks doen, maar ook niet altijd!
Vakantiemeisje / thuis een meisje Thuis, want lange afstand relaties werken vaak niet
Katten/Honden Honden! Katten vind ik meestal maar irritant
Een kaart op valentijnsdag / Mooi cadeautje met kerst... Mooi cadeautje met kerst
Hoe ben jij zelf...
Ben jij verlegen Meestal wel.
Heb je een bril Nope
Ben je stevig Nope, vroeger wel maar heb dat er allemaal vanaf getraind 
Ben je arogant Nee, echt niet
Wat is je stijl (Emo/Punker/Hardcore.. je weet wel wat ik bedoel) Ehm, normaal denk ik maar ik houd wel van Hiphop en R'ndB 
|
|
|
|
I'm a member of S.W.A.T. : Seriously Wasted Alcoholic Team |
|
|
|
|
dopefiend
|
Geplaatst op 05-11-2008, 09:12 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Nadat ik het topic..een paar vraagjes aan de dames las... en iemand er neer zette..het zou wel leuk zijn als ons een paar vraagjes werd gesteld...dacht...ik...laaat ik hem maar maken voor de jongens... Ik hoef het niet te weten...maarja..
Wat vinden jullie van:
Computer Spelletjes? leuk maar niet voor langer dan 2 uur
Meisjes die stevig zijn? vies
Meisjes met een bril? knappe kopig
Huisdieren? cavia's zijn cool
Moppen over Jongens? moppen zijn altijd leuk
Arrogante mensen? leuk om uit te lullen
Verlegen Meisjes :$? grappig
Wat heb je liever:
Computerspel / Kusje kusje
Romatische etentje / DISCO!!!... disco/club
Chille bij vrienden / met je Meisje iets leuks doen - chille bij vrienden
Vakantiemeisje / thuis een meisje maakt niet uit
Katten/Honden maakt niet uit
Een kaart op valentijnsdag / Mooi cadeautje met kerst... cadeau met kerst
Hoe ben jij zelf...
Ben jij verlegen nee Heb je een bril nee
Ben je stevig nee
Ben je arogant nee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
piimm
|
Geplaatst op 05-11-2008, 14:45 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat vinden jullie van:
Computer Spelletjes? hmpf, weinig aan, goed als je jeverveelt Meisjes die stevig zijn? neit te is niet erg, lekkere houvast zeg ik dan altijd Meisjes met een bril? hm niezo Huisdieren? hm weinig aan Moppen over Jongens? ligt eraan Arrogante mensen? die mogen omvallen Verlegen Meisjes :$? aan de ene kant saai, andere kant word je er ook nieuwschierig van en best sexxy Wat heb je liever:
Computerspel / Kusje Kusje, (van meisje dan he) Romatische etentje / DISCO!!!... ligt eraan met wie Chille bij vrienden / met je Meisje iets leuks doen allebei leuk Vakantiemeisje / thuis een meisje thuis Katten/Honden hond Een kaart op valentijnsdag / Mooi cadeautje met kerst... mooi cadeau met kerst Hoe ben jij zelf...
Ben jij verlegen bietje Heb je een bril nee Ben je stevig nietecht, normaal'n bietje Ben je arogant ECHT NIET Wat is je stijl (Emo/Punker/Hardcore.. je weet wel wat ik bedoel) Hardcore/ normaal
|
|
|
|
Loading: [||||||||||||___30%__________________] |
|
|
|
|
|
|
stefannn
|
Geplaatst op 05-11-2008, 18:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Computer Spelletjes? sommige zijn vet
Meisjes die stevig zijn? kan wel
Meisjes met een bril? nope
Huisdieren? geinig
Moppen over Jongens? !@#$#$^&#%^**$
Arrogante mensen? oprotten
Verlegen Meisjes :$?haha meestal wel leuk
Wat heb je liever:
Computerspel / Kusje kus
Romatische etentje / DISCO!!!... uitgaan
Chille bij vrienden / met je Meisje iets leuks doen met een meid
Vakantiemeisje / thuis een meisje thuis
Katten/Honden honden
Een kaart op valentijnsdag / Mooi cadeautje met kerst... kerst
Hoe ben jij zelf...
Ben jij verlegen nee
Heb je een bril nee
Ben je stevig nee
Ben je arogant nee:P:P
Wat is je stijl hardcore 4 life
|
|
|
|
hardcore hooligan |
|
|
larszz
|
Geplaatst op 05-11-2008, 19:10 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ja snaavel dat was ik met die opmerking XD
Maar goed komt ie hoor:
Wat vinden jullie van:
Computer Spelletjes? Op z'n tijd zeker..
Meisjes die stevig zijn? Moet kunnen,liever wat vlees dan alleen wat botjes^^
Meisjes met een bril? Kan ook, alleen ik vind lenzen veel mooier
Huisdieren? Super, ik heb zelf een hond en een kat
Moppen over Jongens? Dat kanxD
Arrogante mensen? Kapot maken^^
Verlegen Meisjes :$? Dat is echt lief, maar alleen op sommige momenten moet je niet verlegen zijn..
Wat heb je liever:
Computerspel / Kusje Kusje
Romantisch etentje / DISCO!!!... euhmmm.. ik prefereer toch liever het woord uitgaan?
Chille bij vrienden / met je Meisje iets leuks doen Vroeger was het zo dat ik altijd met mijn vriendin wat leuks ging doen en mijn vrienden in de steek liet, die fout maak ik dus niet meer, dus beter beide, of gewoon proberen te combineren
Vakantiemeisje / thuis een meisje Als je geen chick hebt en je gaat op vakantie beter neem je dan een vakantiemeisje^^
Katten/Honden Heb er allebei 1
Een kaart op valentijnsdag / Mooi cadeautje met kerst... Met kerst, de sfeer is veel leuker tijdens kerst..
Hoe ben jij zelf... Ik ben Lars, ben 16,5 jaar oud, geboren en getogen te Tiel.. En de rest lees je maar hier boven allemaal 
Ben jij verlegen Soms..
Heb je een bril Nope
Ben je stevig 1,76m en 70 kilo, dus niet echt volgens mij^^
Ben je arrogant Ik kan soms arrogant overkomen terwijl het zeker niet mijn bedoeling is
Wat is je stijl (Emo/Punker/Hardcore.. je weet wel wat ik bedoel) Ik doe aan de Hip-Hop 
Dit bericht is gewijzigd op 05-11 19:11.
|
|
|
|
Trust I seek and I find in you.. |
|
|
knakko
|
Geplaatst op 05-11-2008, 22:24 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Computer Spelletjes? leuk op zijn tijd Meisjes die stevig zijn? zoalng het niet te stevig is Meisjes met een bril? nee Huisdieren? sommige Moppen over Jongens? uhhh? Arrogante mensen? haat ik Verlegen Meisjes :$? kan leuk zijn Wat heb je liever:
Computerspel / Kusje kusje Romatische etentje / DISCO!!!... DISCO!!! (versta ik onder na feesten gaan) Chille bij vrienden / met je Meisje iets leuks doen Chille bij vriende Vakantiemeisje / thuis een meisje thuis een meisje Katten/Honden honden Een kaart op valentijnsdag / Mooi cadeautje met kerst... kaart op valentijdsdag Hoe ben jij zelf...
Ben jij verlegen ligt er net aan waar en welk moment Heb je een bril nee Ben je stevig nee Ben je arogant kan ik niet over mezelf beslisse Wat is je stijl (Emo/Punker/Hardcore.. je weet wel wat ik bedoel) tja ik ga na hardcore feestjes.....
|
|
|
|
Darkness 4 Life |
|
|
Warhoofd-Yay
|
Geplaatst op 07-11-2008, 21:41 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Computer Spelletjes? Op z'n tijd Meisjes die stevig zijn? mag maar niet te erg Meisjes met een bril? sexy Huisdieren? visjes en katten Moppen over Jongens? wij doen het toch ook over meisjes? Arrogante mensen? vervelend Verlegen Meisjes :$? schattig =) Wat heb je liever:
Computerspel / Kusje allebij Romatische etentje / DISCO!!!... eerst eten dan feesten? Chille bij vrienden / met je Meisje iets leuks doen hmm moeilijk... kan niet kieze Vakantiemeisje / thuis een meisje thuis Katten/Honden katten Een kaart op valentijnsdag / Mooi cadeautje met kerst... kaart maakt mij blij Hoe ben jij zelf... rustig, af en toe vervelend, bijna iedereen mag me. Ben jij verlegen redelijk [b/] Heb je een bril nop 8-) Ben je stevig nee Ben je arogant niet dat ik weet Wat is je stijl (Emo/Punker/Hardcore.. je weet wel wat ik bedoel) rocker (niet te overdreven maar wel een beetje die style)
Dit bericht is gewijzigd op 18-06 19:51.
|
|
|
|
Sonisphere was awesome! |
|