|
yoh
|
Geplaatst op 21-09-2008, 03:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo ik zal me even voorstellen mijn naam is yoh en ik ben nu 17 jaar ik zet mijn verhaal hier op tussenhaakjes.nl om de reacties van de andere mensen tehoren dit verhaal wat jullie zometeen gaan lezen is doormijzelf gescreven en waar gebeurd
ik ben dus yoh en ben 17 jaar en ik ben een gothic veel mensen snappen dat niet waarom ik me zo kleed ik doe het omdat ik me er plezierig in voel en omdat ik denk dat ik ook zo ben ik ben geen statanist absoluut niet ik geloof ook niet in god ik geloof in wat ik wil geloven en op dit moment is het enige wat ik wil geloven is dat ik niet meer gepst word ik word al heel vaak gepest op school zo'n beetje al de 4 jaren op het vmbo ik zit nu op het mbo en eindelijk word ik niet meer zovaak gepest ik zit in een leuke klas met aardige mensen waar ze mij respecteren zoals ik ben en daar ben ik blij om want waarom zou ik me kleden en gedragen zoals anderen dat willen ???? tijdens de pauzes gaat het nu ook heel leuk ik hoef me nu niet meer te verstoppen in de wc's of in de lokalen om het gepest tegen mij te verkomen nu kan ik in de pauzes gewoon gezzellig met andere gothics roken en praten over allerlij dingen op het vmbo ging ik zodra de bel ging direct naar huis toe om gepest te voorkomen nu op het mbo blijf ik vaak op school zitten te praten met een hartstikke leuk meisje (annemieke) met haar kan ik echt goed praten en over alles hebben dus ik heb gelukkig een nieuwe start op het mbo kunnen maken
maar op het vmbo was het echt verschrikkelijk ik werd in de klas en in de pauzes als ik even wilde roken gepest wat ze allemaal zijden is dit : heey stomme ( poes )gothic / vieze emo / ga je moeke opgraven / hey ben je nog niet dood / en nog allerlij andere dingen
ze wisten dat ik dat nie leuk vond maar ik zei maar niks want dan kun je het mischien nog erger maken ik negeerde het gewoon of ik liep gewoon door
maar iedere ochtend als ik toen wakker werd dacht ik toch wel van waarom leef ik nog? ik word toch alleen maar gepest maar waarom? wat moet ik doen? weer spijbelen of niet? ik was ten einde raad en toen het half 7 was ben ik toch maar op de fiets naar het busstation gereden mijn bus vertrok om 07:09 toen ik eenmaal in de bus zat hat ik mijn mp3 maar aangedaan ik hat keiharde metal muziek aan en deet mijn ogen dicht en zakte weg in mijn gedachten zodat ik niks meer met de buitenwereld te maken heb maar toen ik mijn ogen opendeet was ik al op het station waar ik moest overstappen en . alweer reed de bus niet op tijd dus kon ik van 8 uur tot half 9 gaan wachten op het station dus ik hat geen keuze dan muziek luisteren dromen en roken toen het half 9 was ben ik in de bus gestapt die vlakbij mijn school stopte ik stapte uit en liep naar mijn school toe ik was blij dat de school al was begonnen zodat ik die eikels niet meer tegen kwam maar helaas zij stonden speciaal voor mij te spijbelen om mij te pesten en dat deden ze ook maar wat deze keer ging het nog verder deze keer scholden ze niet maar schopten ze mij inelkaar de eerste 2 minuten deet het verdomde zeer maar daarna dacht ik van laat ik maar niks terug doen mischien slaan ze me wel dood dan ben ik van al het gelazer af maar na 3 minuten niks te hebben teruggedaan voeld ik niks meer alle klappen en schoppen die ik kreeg voelde ik niet ik dacht toen van : zal het eindelijk zover zijn ? ben ik nu werkelijk dood? na nog wat aantal minuten waren ze gestopt en renden ze vlug weg omdat de politie kwam er kwam een BOOM van een kerel op mij af en vroeg hoe het met mij ging ik reageerde niet ik hat nergens meer zin in hij vroeg het nog een keer : alles goed met je? ik knikte maar van ja op de hoop dat hij weer weg ging en achter de pesters aangingen maar helaas hij tilde mij op en legde mij in de politie bus hij pakte wat water uit zijn tas en gaf het aan mij en nam het aan en zij dankje dat is aardig van je maar waarom kwam je naar mij toe? en waarom help je mij? hij zij : omdat jij inmekaar geslagen werd hij pakte nog een zakdoek uit zijn tas en zij tegen mij : hier je mag deze wel hebben en keek in de spiegel omdat ik mij afvroeg waarom hij mij die zakdoek gaf toen ik in de spiegel keek schrok ik ik zat onder de bloedwonden en blauwe plekken toen de agent naar mijn rug keek schrok hij hij zag dat ik een lange snijwond in mijn rug hat van een paar weken oud hij kon dat zien omdat mijn shirt kapot was
hij vroeg aan mij hoe dat kwam snel ging ik weer zitten en verstijfde hij ging naast mij zitten en zij : waarom vertel je nu niks? ben je bang? ik bewoog of zij niks
nadat het een tijdje stil was geweest zij ik : ik was toen van de trap gevallen de agent keek mij aan en zij van : lieg niet nadat het nog een tijdje stil was geweest stapte ik uit de auto en rende weg ik kon het niet meer hebben ik moest even frisse lucht hebben ik wist totaal niet waar ik heen renden zolang het maar ver weg van de school en de agent was de agent achtervolgde mij met zijn auto en hield mij tegen ik sprong over de motorkap en vlugte een steegje in waar hij niet bij kon komen ik keek nog even om om te kijken of hij er nog stond terwijl ik omkeek en weg rende zij ik nog tegen de agent bedankt voor je hulp
na een tijdje was ik weer een beetje tot mezelf gekomen en was ik maar weer eens richting school gelopen toen ik bij school aankwam megon ik helemaal te trillen ik ging maar vlug de wc's in om even bij te komen
ik keek in de spiegel en en waste mijn gezicht en ik dacht bij mezelf het valt wel mee toen ik weer bij mezelf was ben ik maar weer eens richting mijn klas gegaan
ik stond voor de deur van mijn klas en deed hem open iedereen keek met een verschrikte kop mij aan de leeraar vroeg wat er met me was gebeurt en ik zij : niks en ging vlug zitten ik pakte mijn boeken en verstope me daar achter iedereen bleef mij aankijken maar ik reageerde daar niet op
na eentijdje werd er een papier op mijn tafel gegooid en dit stond ering : heey jij vieze gore ( poes )gothic je hebt mazzel dat de politie kwam anders hadden we je afgemaakt p.s. mischien krijg je wel een 2e snijwond op je rug en zometeen tegen niemand iets zeggen anders weet je wel wat er gebeurt
ik verkruikelde het papiertje en stond op en liep richting de prullenbak en gooide het daarin ik liep terug naar mijn tafel en pakte mijn tas in de leeraar pakte de papier uit de prullenbak en begon het te lezen hij keek met een angstig gezicht mijn kant op toen ik weg wilde lopen hield hij mij tegen en hij vroeg wie dat hat geschreven ik hat niks gezegt en rende weg wat als ik iets hat gezegt maakte ik het alleen maar erger
ik rende vlug naar mijn bushalte en haalde mijn bus maar op het nippertje toen ik de bus instapte keek ook al iedereen mij aan ik ging helemaal achterin de bus zitten zodat ik niet de hele tijd werd aangekeken
toen ik eenmaal thuis kwam was ik alleen thuis helaas ben ik dat vaak mijn ouders zijn gescheiden en ik woon met mijn 2 broers bij mijn vader en ik ben de jongste mijn oudste broer ik heel vaak bij zijn vriending en mijn andere broer is heel vaak opstap naar de kroeg en mijn pa werkt veel om ons een dak boven ons hoofd te geven toen ik thuis kwam werd ik hartstikke bang na een tijdje ging de telefoon en was het school of vroeg waarom ik spijbelde ik zij tegen hun dat ik me niet lekker voelde en graag naar huis wou ze zijden dat ik de volgende keer even naar de concierge moest gaan om mezelf ziek te melden komt goed zij ik en ik hing op naar een tijdje ging de telefoon weer het waren de eikels weer en dit is wat ze zijden :
hey vieze ( poes )gothic ben je niet bang om alleen thuis te zijn ik zij nee en ik hing weer op
ik ging naar boven en ging op bed liggen en viel in slaap toen ik wakker werd was het midden in de nacht zo ongeveer tegen 4 uur snachts ik probeerde weer in slaap te vallen maar dat lukte niet dus ben ik maar naar de wc gegaan om mijn gezicht te wassen toen ik in de spiegel keek kreeg ik het hele gebeurtenis weer te zien kwaad sloeg ik de spiegel kapot en liep weg ik ben maar naar beneden gegaan om wat te eten te pakken er lag gelukkig nog wat pizza in de koelkast ik maakte dat warm en at het op na een tijdje begon ik me te vervelen ik trekte mijn lange zwarte jas aan en ging even een stukje fietsen (dat deet ik wel vaker als ik me alleen voelde) toen ik bij een grote plas was aangekomen kwam er weer de gedachten in me op van : waarom leef ik nog? waarom gebeurt mij dit? wat doe ik fout? is dit mijn leven? ik liep naar het water toe en keek in de weerspiegeling van het water en ik werd verdrietig en bang van mijn eige gedachten ik ging bij het dichst bijzijnde bankje zitten en haalde mijn mes uit mijn tas en legde het tegen mijn hart ik begon het koud te krijgen en werd nog banger en ik dacht bijmezelf :
doe het je kunt het laat zien dat je lef hebt mijn hand begon te trillen en met een reflex liet ik het mes vallen op de grond ik begon te huilen en dacht bij mezelf ik doe het niet , ik doe het niet want dan doe ik hetgene wat die pesters wilden en dat gun ik hun niet ik stopte de mes weer terug in mijn tas en ging op het bankje liggen en viel met tranen in mijn ogen in slaap toen ik wakker werd keek ik op mijn horloge het was 7 uur en ik dacht wat zal ik doen ? naar school of niet? ja laat ik maar naar school gaan ik zit in het 4e jaar en dat is het examen jaar dus dat is wel belangrijk
ik fietste naar het station en ging de bus in toen ik op school kwam was ik al heel laat ik melde me bij de concierge om me weer aanwezig te melden hij zij : is goed ik zal het opschrijven toen ik lang mijn lokaal kwam was ik nog even terug gelopen naar de wc's om te kijken hoe ik erutizag de blauwe plekken en schrammen waarem al niet meer zo opvallend toen ik de klas instapte werd ik meegenomen door de leeraar naar de gang en vroeg wat er gister was gebeurt ik keek door de deur naar de leerlingen die mij pesten en keek daarna de leeraar aan ik vroeg aan hem of we ergens anders konden praten hij zij dat het goed was en we liepen naar zijn kantoor toen we daar aankwamen deet ik mijn shirt uit en deed een broekspijp omhoog en ik draaide met mijn rug naar mijn leeraar toe toen ik me weer omdraaide zag ik dat zijn ogen begonnen te tranen en vroeg aan mij wanneer dat gebeurt was een paar weken geleden zij ik hij vroeg toen aan mij of dat die keer was dat ik mezelf thuis hat ziekgemeld ja maar toen lag ik in het ziekenhuis zijn ogen begonnen te tranen en ik zag aan zijn kop dat hij boos werd ik wil namen horen zij hij ik zij toen niks hij zij het nog een keer met een bozer stem : IK WIL NAMEN NU ik zij dat ik dat niet kon doen omdat ik anders de pineut ben hij liep boos naar de telefoon en belde mijn vader op zijn werk en vroeg of hij langs wou komen ik ben er over een kwartier hoorde ik over de telefoon tot mijn verbazing belde hij ook de politie maar die kwam 10 minuten eerder de leeraar liep weg en zij dat ik hier moest wachten en hij liep weg nog maar een paar seconden later kwam hij terug met de directeur va de school een paar minuten later kwam ook de agent tot mijn verbazing was het dezelfde agent die mij laatst hat geholpen de agent ging voor mij knielen en vroeg vertel maar ik wacht eerst op mijn vader zij ik de agent zij oke is goed dat begrijp ik een aantal minuten later kwam mijn vader binnen en ik stond op draaide mij om en deet een broespijp omhoog ze keken en zagen dat mijn been onder de blauwe plekken en schafwonde zaten en dat is oo zo aan mijn andere been zij ik toen ik mijn broekspijp weet naar beneden hat gedaan en toen deet ik mijn shirt omhoog mijn pa scrhok zig wezeloos en er vielen tranen bij hem naar beneden ik legte uit hoelang ik ben gepest en door wie en hoe ze mij hadden gepest even later gingen mijn pa en de agent en de directeur en de leeraar naar buiten om verder te praten wacht maar hier zij mijn vader ik voelde mij totaal niet lekker en ik voelde me ook niet meer veilig ik werd hartstikke bang ik ging stiekem via een andere deur naar de gang en liep naar mijn kluisje ik pakte mijn mes eruit en ik liep weer terug toen ik weer ging zitten heb ik een beetje zitten mee luisteren wat ze allemaal zijden een paar minuten later kwamen ze weer terug en zijden dat ze de leerlingen nu gingen ophalen
ik zij dat ik dat goed vond een paar minuten later kwamen de 6 door mij benoemde leerlingen het kantoor binnen ik stond meteen op en pakt mijn mes uit mijn sok en ik hield het tegen mijn keel en ik zij : is dit nou wat jullie willen als jullie dit echt zo graag willen zeg het dan nu dan doe ik het ook nu geef mij nu de kracht om het te doen als jullie dat echt willen de leerlingen keken mij verschrikt aan
ik zij toe nou anders doe ik het gewoon zelf jullie hebben mijn leven compleet verpest ik telde af van 10 tot 0 toen ik pas bij 3 was zij iemand STOP niet nu echt waar doe het niet daarna zijden ook de anderen het ik haalde de mes bij mij keel vandaan en gooide het in de grond vast vlak voor mijn voeten
ik keek hun aan en vroeg waarom mag ik het niet doen? ze zijden dat ze het allemaal niet zo bedoelden en dat dit nooit hat mogen gebeuren ik draaide mij en deet weer mijn shirt omhoog en ik zij hier dankzij jullie het was een snee die op mijn schouder begon en bij mij dij eindigde ze keken mij vescrhikt aan en de tranen schoten in hun ogen ik deet mijn shirt weer omlaag en keek hun weer aan ik draaide mij om en liep de deur uit en heb nooit meer wat van hun gemerkt of gezien
nu zit ik op het mbo en begin weer wat blijer te worden ik ben nog steeds een gothic en zal ook niet anders worden helaas zal ik de opgelopen zichtbare littekens wel altijd houden ik denk nu nog vaak terug aan die jaren op het vmbo dit wat ik hier heb geschreven zijn maar een paar van de verschrikkelijke dingen die zijn gebeurt ik heb ook al een paar keer zelfmoord geprobeert door al dat gepest maar dat lukte mij niet omdat ik daarvoor het lef niet hat
ik heb hier met nog bijna nooit iemand over gepraat omdat ik dat moeilijk vind daarom zet ik het hier op tussenhaakjes.nl omdat mijn doel met dit waar gebeurt verhaal is dat degene die nu gepest worden actie gaat onderenemen voordat het te laat is
en dat de pesters eens ophouden met pesten want je moet eens weten hoe erg je er iemand pijn mee kunt doen
als als je iemand ziet die gepest word help die gene dan ookal ken je hem niet je hoeft je er niet voor te schamen om een onbekent persoon te helpen
als jullie wat te vertellen hebt over dit verhaal mag het maar onthoud wel dat dit echt gebeurd
met vriendelijke goet , yoh
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbelie
|
Geplaatst op 20-11-2008, 19:09 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik ben zelf ook een tijdje gothic geweest enzo, maar nu ben ik echt geen gothic meer maar ook zeker geen populaire ( poes )koter. Ik zelf ben ook niet zo gek op gothics maar ik vind het geen reden om iemand te gaan pesten, ik heb zelf ook een vriend gehad die gepest werd dat deed hem ook pijn, Als iemand nu iets beledigends zegt dan Doe ik meestal net of ik het niet hoor !! Groetjes en nog sterkte
|
|
|
|
Als je dit leest lig je in een deuk ! _______________________________________________________ Toch? |
|
|
|
|
BroodjeSla
|
Geplaatst op 24-10-2009, 20:32 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik ben alto, kan mezelf niet echt gothic noemen. Vind het meer een kruising tussen Goth, punk en burlesque. Sinds mensen de hele tijd met een vies gezicht 'gothic' naar me roepen vind ik het gewoon bijna een scheldwoord. Ook ik ben mijn hele leven gepest maar wat ik hier lees is toch een paar graadjes heftiger. Soms als iemand wat roept dan val ik ze gewoon aan. Er loopt iemand op school met een litteken op zn wang vanwege mij. Je moet gewoon terug slaan als ze wat doen, en bedreigingen moet je al helemaal niet pikken!! je moet die koters laten zien wie hier de baas is. Met dat soort gedrag weet je wel weer waar het niveau ligt. Misschien is dit een oude topic maar ik kan hier slecht tegen.
|
|
|
|
Because you can't spell slaughter without laughter >=D |
|
|
|
|
|
|
Break
|
Geplaatst op 15-11-2009, 11:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
jessur9 jij bent gewoon een ( poes )hoer... Ikzelf heb een hekel aan pesters een enorme hekel.. Ben van mijn 7de af gepest omdat ik dik was, nu op mijn 16de ben ik een boom van een vent en word vaak 24 ofzo geschat als ik rondom mij zie dat er iemand gepest word, zeg ik er wat van en probeer die persoon te helpen, En heeft de pester het berricht dan nog niet ontvangen klop ik hem een. Is hij sterker neem ik meer mensen mee, maar ik heb nu genoeg middelen Om pesters te ownen,
Nu word ik gelukkig niet meer zelf gepest maar het doet me nog steeds pijn als ik zie dat anderen dit wel worden
Dit bericht is gewijzigd op 15-11 11:07.
|
|
|
|
|
|
|
cobralientje
|
Geplaatst op 16-11-2009, 00:32 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
het klinkt hard. maar wat ik over gothic denk is dat ze alleen maar zo gedragen/kleden om aand8 te krijgen nou die emo's krijgen aand8 maar niet de aand8 die ze willen hebben tja.. so be it dan moet je maar geen gothic emo of wat dan ook worden hoor. maar ey zo denk ik er over. en nee ik zelf ben nooit gepest en ben gewoon me zelf.geen emo of iets snap ook niet dat je denkt van hmmm laat ik me haar zwart verfen of van hmm lk maar helemaal in het zwart gaan vandaag want dan voel ik me zo lekker in maar oke apart/
|
|
|
|
|
|
|
wazupdude
|
Geplaatst op 05-03-2010, 21:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het enige wat je kan doen als je gepest wordt is negeren, erop slaan of kloppen heeft totaal geen effect, het heeft zelfs het omgekeerde effect, ze zullen je nog meer haten en alles in de mate van het mogelijke proberen om jou leven te verzieken. Jezelf aanpassen om 'erbij te horen' helpt ook zeker niet, want ze zullen altijd wel iets nieuws bedenken om je te kleineren, al is het het stomste ooit.
Als iemand iets rots tegen mij zegt denk ik altijd in mezelf: "die zal wel gefrustreerd zijn, of verveelt zich." Mijn mening over mensen die andere mensen uitlachen of pesten is, dat ze er (meestal) zelf niet van bewust zijn hoezeer ze je kwetsen. Daarom moet je het niet al te serieus nemen.
Just my point of view
|
|
|
|
|
|
|
adothebest
|
Geplaatst op 16-03-2010, 14:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik vind het goed dat je voor jezelf op bent gekomen, zoals jij het hebt aangepakt, had ik niet gedurft...
dat gepest is echt iets wat op de middelbare school hoort, want zodra je daarvanaf gaat, is het meestal over...
mensen gedragen zich anders omdat ze moeten wennen aan het feit dat er een groep is dat zich anders kleed en gedraagd en gaan maar pesten en schelden om hun angsten te verbergen.
Ik ben blij dat je er goed vanaf bent gekomen en dat je nu mensen om je heen hebt die je accepteren. Je hebt je niet laten veranderen door de rest, maar bent bij je eigen standpunt gebleven, dat vind ik een al een prestatie op zich.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gekkemax
|
Geplaatst op 06-07-2010, 16:28 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 15-11-2009, 11:07 Break schreef:
jessur9 jij bent gewoon een ( poes )hoer... Ikzelf heb een hekel aan pesters een enorme hekel.. Ben van mijn 7de af gepest omdat ik dik was, nu op mijn 16de ben ik een boom van een vent en word vaak 24 ofzo geschat als ik rondom mij zie dat er iemand gepest word, zeg ik er wat van en probeer die persoon te helpen, En heeft de pester het berricht dan nog niet ontvangen klop ik hem een. Is hij sterker neem ik meer mensen mee, maar ik heb nu genoeg middelen Om pesters te ownen,
Nu word ik gelukkig niet meer zelf gepest maar het doet me nog steeds pijn als ik zie dat anderen dit wel worden
Dit bericht is gewijzigd op 15-11 11:07.
|
lekker volwassen met meerdere tegen 1 dan ben je zelf niet veel beter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CheerUpx4
|
Geplaatst op 29-08-2011, 01:50 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik weet niet of dit allemaal waar is maar zo ja dan heb je waarschijnlijk een andere naam gebruikt. Want ik denk dat ik uit ervaring spreek dat als je je echte naam gebruikt op zo'n site als dit dat mensen hier weldegelijk achter komen. En ik vind het eerlijk gezegd een beetje overdreven het gedeelte dat je een mes aan je keel zette. Het kan best zijn dat dat is gebeurd, maar ik denk wel dat het iets minder is gebeurd..
Sorry voor de vooroordelen, maar ik ben liever eerlijk
|
|
|
|
(^(^_(^_^)_^)^) We are stronger!! (^(^_(^_^)_^)^) |
|
|
Dreamers
|
Geplaatst op 29-08-2011, 09:29 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
CheerUpx4, oordeel nooit over een ander persoon. Een ieder beleeft het op een ander manier. En zal hier ook naar handelen. Ookal lijkt het in jouw wat te overdreven, om een mes te gebruiken.
De naam van de TS, dat is niet zijn echte naam. Want als dit zo was, dan hadden wij dat allang verranderd, of verwijderd. Of het hele bericht verwijderd.
|
|
|
|
Lelijke mensen bestaan niet! |
|