|
|
|
|
|
Appel1234
|
Geplaatst op 26-07-2008, 16:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 26-07-2008, 15:24 sjarr schreef:
haal deze video weg? Zoiets hoor je hier niet op te zetten. tis schandalig. en genoeg mensen die hier niet tegen kunne.
|
yup, je hebt gelijk, maaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrr er staan op dit forum zoveel dingen die niet gefilmpt zouden moeten worden., en het is inderdaad schandalis.
Als je op dit forum kijkt kun je wel een beetje verwachten wat je te zien krijgt, als je er niet tegen kunt kijk je gewoon bij "lol" of iets dergelijks, en wordt je lekker vrolijk 
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 14-01 08:47.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Schudde
|
Geplaatst op 26-07-2008, 19:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hee die mensen moeten ook geld verdienen, zijn zoveel dingen die niet kunnen
Tuurlijk is dit zielig, ik zou ook voorstemmen dat als je dit moet doen, tog dat beest in te laten slapen ofzo. Die mensen verdienen hun geld door huid te verkopen van zeehonden, en anderen door huid te verkopen van beren.. Jullie kunnen nu wel allemaal zielig gaan lopen doen van , Aaaahw zielig ik zou ze doodknuppelen enzo, maar dat schiet egt nie op hoor, Dit blijft net zolang door gaan tot der wel iemand Doet wat die zegt.
Dus als je hier niet tegen kan, Kijk dan eerst naar de titel voor dat je aanklikt,
Mvg
S.
|
|
|
|
I enter, you're screaming, 1 gunshot, you're bleeding. Death silence |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motorhispaniaRX
|
Geplaatst op 19-09-2008, 09:25 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 08-08-2008, 02:15 Boppie2007 schreef:
ieder verdient zijn geld op zijn manier...
je kunt nu wel heel leuk zeggen ik ga ze slaan ofzo.
maar denk eens aan wat je eet vlees etc hoe is datop je bordje terecht gekomen.
als je daar geen medelijden mee hebt waarom wel met deze beesten?
ik heb hier iig geen medelijden mee.
Of het nou een kuikentje wat mishandeld wordt of een zeehondje komt allemaal op zelfde neer...
misschien eens nadenken over wat je niet meer zou eten en misschien actie ondernemen? zo niet zet dan aub niet neer van " ahh wat zielig " "dit is ziek " of "iedereen weet het en we doen er niks aan die hoge pieten die met hun legers landen veroveren en onrust in de wereld brengen laten dit gewoon gebeuren "
Think before you post something.
|
Oh dus jij wil zeggen dat alle koetjes en varkentjes etc. Levend gevild worden en ook levend van hun vlees beroofd worden? Ik dacht het niet. Zij krijgen tenminste een pin door hun hoofd of een flinke stroomstoot, zodat ze in een keer dood zijn. tuurlijk dat is ook zielig maar minder zielig dat dit!! Bij de koeien enzo word vrijwel alles gebruikt (huid = leer voor schoenen ofzo) Bij zeehonden worden alleen de vacht gebruikt.. Meer niet.
Dus als jij vindt dat dit toegestaan kan worden in onze wereld, dan vraag ik me af of je niet beter medelijden met je zelf kan hebben.
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 14-01 08:47.
|
|
|
|
Er bestaat nog iets als.. Sarcasme! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blakest
|
Geplaatst op 08-12-2008, 00:21 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Serieus als ik jouw tegen kom dan doe ik hetzelfde als wat er op dit filmpje gebeurt. Dit is een barbaarse manier van afslachten waar zeehondjes ongeloofelijk leiden. Onnodig leiden want het kan ook gewoon met een vuurwapen. Echt verschrikkelijk dat dit nog tegenwoordig gebeurt...... Niet te vergelijken met koeien die een pin door hun hoofd krijgen waardoor ze onmiddelijk sterven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
XAN666
|
Geplaatst op 25-02-2009, 17:41 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-02-2009, 16:32 Alc schreef:
SCCC.....(Seal Cub Clubbing Club) Het is echt schandalig.... Maarja je kan er niks aan doen he. Je kan wel zeggen : zielig bla bla bla die mensen moeten zelf dood gaan MAAR, in het wild worden ze levend verscheurd door ijsberen enz .
|
ijsberen zijn jagers.....jagers doden zo snel en effectief mogelijk, 1 keer in de nek bijten , wervel breken en KLAAR dat is NIET te vergelijken met doodgeknuppeld worden en dan is er ook nog het kleine detail dat ijsberen dat doen om te ETEN want anders gaan ze DOOD
|
|
|
|
|
|