|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
METJUH
|
Geplaatst op 19-05-2008, 23:08 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 18-05-2008, 19:19 serbainkilla schreef:
[...]
Dit is geen grapje maar ik wil niet in therapie ofzo want hoe moet je dat nou zeggen dat je bang ben voor poppen
|
is niet vreemd, er zijn mensen bang voor lange woorden, spinnen, kerken, clowns, stof, droogte. voor baden en wassen, jeuk, zuurheid, duisternis. zelfs angst voor mannen.
en dan heb ik het nog niet gehad over de overige 500 fobieën. nou, als er daar geen vreemde tussenzit, dan weet ik het ook niet meer hoor. gewoon in therapie gaan als je er echt last van hebt. hoewel ik me niet kan voorstellen dat je veel last van je fobie zal hebben in het dagelijks leven.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
het zit allemaal in je hoofd. en daar, is waar het voorgoed moet blijven. |
|
|
serbainkilla
|
Geplaatst op 19-05-2008, 23:15 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 19-05-2008, 23:08 METJUH schreef:
[...]
is niet vreemd, er zijn mensen bang voor lange woorden, spinnen, kerken, clowns, stof, droogte. voor baden en wassen, jeuk, zuurheid, duisternis. zelfs angst voor mannen.
en dan heb ik het nog niet gehad over de overige 500 fobieën. nou, als er daar geen vreemde tussenzit, dan weet ik het ook niet meer hoor. gewoon in therapie gaan als je er echt last van hebt. hoewel ik me niet kan voorstellen dat je veel last van je fobie zal hebben in het dagelijks leven.
|
Nee ik heb er niet veel last van maar bijvoorbeeld in een museum ofzo
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|