|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
redmqr
|
Geplaatst op 29-03-2008, 21:21 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 29-03-2008, 21:17 haakje2 schreef:
[...]
haha 2 vrienden van mij waren op autobanden aan het schieten maar toen schoten ze mis en schoten ze in een meisje haar knie... degene die schoot kreeg nog minder straf dan degene die er gwoon bij was:S slaat nergens op majah
|
omg dat moet pijn doen :P die van mij schiet met zon 280 meter per seconde.,.. dus daar wil je echt niet door geraakt worden. En je moet niet op autobanden gaan schieten, want dan komen de kogels terug en dat is heel gevaarlijk .
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thomasio01
|
Geplaatst op 05-11-2008, 10:37 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
dat zijn de gemiddelde prijzen helemaal niet, al heb ik nu ook wel een buks van 200€ thuis als je een ''goede'' buks wil, een wedstrijdbuks zoals ik net gepost heb(anschutz) kom je er niet met een budget onder de 1000 euro, maar die heb je ook alleen nodig als je er wedstrijden mee moet gaan schieten
dat klopt alleen dan heb je wel de hele reutemeteut erbij zoals vizieren en telescopen en lasers die Storm van mij koste 750 euro zonder de gas fles de telescoop de Bi-Pod de laser en de nightvision telescoop toen kwam ik ook uit rond de 1500 euro en heb nu een Blaser Tactical 2 gekocht voor 3500 euro dat ding schiet super zuiver en daar zat ook alles bij los kost die ongeveer rond de 2000 euro
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|