|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UndeadRogue
|
Geplaatst op 16-03-2008, 21:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik kan gewoon echt zien dat hier noobs zitten want de gene die zegd dat er in wow geen verhaallijn zit moet warcraft 1,2, 2en half en 3 maar is gaan spelen en de boeken van warcraft gaan lezen die net zo dik zijn als lotr dus alsjeblieft zeg niet dat er in wow geen verhaallijn zit want die zit er wel in en het is maar aan je zelf hoe erg je die ontdekt, en als die films van lotr er niet waren geweest hadden jullie nog nooit van lotr gehoord want dan zou je ook wel weten dat de boeken totaal anders zijn als de films maarja good luck
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wytsejo
|
Geplaatst op 16-03-2008, 23:19 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
WoW vind ik veel beter.. ik had zon trial voor dat Lotro zelfs uit kwam... Bij de countdown e.d... maar ik vind WoW nog veel beter.. ik vond het maar al te onduidelijk en voor de echte Lotr Fans zie je echt dat het verhaallijn erin DUIDELIJK niet klopt in vergelijking met Lotr... En WoW speeld gewoon veel fijner (vind ik) En ook om maar niet op WoW te lijken hebben ze maar hele vage Classnamen gemaakt zoals Champion enzo dan vind ik Warrior, Mage, Rogue e.d veel duidelijker van wat je hebt Maargoed da was het einde van dit ehh.. Verhaal?
|
|
|
|
|
|
|
BrainZ
|
Geplaatst op 13-07-2009, 19:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
wow heeft gewoon veel inspiratie gehaald van lotr. en het is niet een lotr kloon want je hebt ook vuurwapens en robotdingen waar ik niet zoveel vanaf weet omdat ik het maar een paar dagen heb gespeeld (Ik vind er geen reet aan, te eentonig). en het mmorpg is ook een genre, vind je het gek dat ze op elkaar lijken. je gaat toch ook niet van elke shooter zeggen dat het een kloon van wolfenstein 3D is? nee, dat dacht ik :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
calandriel
|
Geplaatst op 01-10-2009, 22:50 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
maar laten we wel zeggen alle mmorpg's lijken opelkaar , het is altijd lvlen voor je leven en een beetje quests doen. verder zorgen dat je in guild komt en bossen verslaan, en zorgen dat je de beste gear krijgt. ben je daar klaar mee ga je pvpen. wat iederene ook steeds zegt is nageaapt... dat wow toevallig op nummer 1 staat betekent nog niet dat elke mmorpg daarvan is nageaapt. wow is gewoon goed worden omdat je geen geld hoeft te geven voor extra stuff, zoals in de meeste f2p's. maja dis een beetje offtopic... anyway lotr is gemaakt van de boeken"in de ban van de ring"geschreven door tolkien ergens in de 2de wereld oorlog... de meeste fantasie games zijn daarop gebasseerd, veel mmorpg's werken meet elf,dwarf,orc,human. iedee achtig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gekko56
|
Geplaatst op 28-11-2009, 13:49 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
als we tog over na apen beginne is middle earth tog zo'n btje et eerste van tolkien daarna kreeg je warhammer van tolkien gedeeltelijk afgeleid en toen pas warcraft..... in iedergeval de mmo's vna deze franchises zijn eigelijk allemaal wel verschilled LOTRO heeft een goeie story line. WOW goeie gameplay en goeie end game pve. Warhammer heeft zeer goeie pvp. licht er maar aan waar je van houd wtje alle 3 die games zijn goed op hun eige manier. kheb ze ook alle 3 gespeeld zelfs en LOTRO vind ik persoonlijk de slechtste et had door een ander bedrijf gemaakt moete worde... en et probleem met warhammer is simpel te onbekend dus heeft et te weinig spelers op et moment wat soms best storend kan zijn je zal er niet veel van merke opzig maar wel in de open world RVR. verder met wow is nu et probleem dat et te simpel is geworde ze proberen een te groot publiek te trekke ermee zonde het was ooit echt goed zonder expansions
|
|
|
|
|
|
|
|