Jumptijger Geplaatst op 15-03-2008, 19:46 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

1 ding bij vl 70 wat jij zegt dan word het leuker maar ook verslavender !!!!    

meld dit bericht aan een moderator

DoubleOne Geplaatst op 16-03-2008, 09:54 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 06-03-2008, 16:57 roy1523 schreef:
kan je dit spel gratis download en spelen?

Nope. Hervoor moet je betalen ^^ Het ziet er wel vet uit ^^

Uw advertentie hier? 
erpoe Geplaatst op 16-03-2008, 10:30 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 15-03-2008, 19:19 Showtek schreef:
wooow jij weet echt niet waar je over praat..  WoW is 10x beter als dat lord of the rings online , WoW is orgineel en niet nagemaakt van een film en Warcraft bestond al veel eerder als Lord of the Rings online

WoW is idd wel cool en niet nageaapt van n film, maar wel nageaapt van Dungeons and Dragons (wat trouwens (ik mag niet schelden)saai is)

Bas40 Geplaatst op 16-03-2008, 11:34 Reageer
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

I LOVe THIS GAME ben pas lvvl 13 maar toch ben all egt rijk heb 13g en 976s

mickboe Geplaatst op 16-03-2008, 12:24 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

is even duur en zow dus waarom dan lotr ok het is een mooi boeken,films en zow maar wow speeld gwn beter en ziet er beter uit dus lotr sks als je het verglijkt met wow

kiekeboe 
janoz Geplaatst op 16-03-2008, 20:17 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

er zit heele maal geen verhaal lijn in wow bijna LOTRO wel dat is gewoon veel beter

ik heb 3jaar wow gerspeeld maar uit uindelijk is het gewoon meer pvp

UndeadRogue Geplaatst op 16-03-2008, 21:00 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik kan gewoon echt zien dat hier noobs zitten want de gene die zegd dat er in wow geen verhaallijn zit moet warcraft 1,2, 2en half en 3 maar is gaan spelen en de boeken van warcraft gaan lezen die net zo dik zijn als lotr dus alsjeblieft zeg niet dat er in wow geen verhaallijn zit want die zit er wel in en het is maar aan je zelf hoe erg je die ontdekt, en als die films van lotr er niet waren geweest hadden jullie nog nooit van lotr gehoord want dan zou je ook wel weten dat de boeken totaal anders zijn als de films maarja good luck

EvioNx Geplaatst op 16-03-2008, 21:30 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Je kan zeggen wat je zeggen wilt, maar er zit wel degelijk een verhaal in WoW. Maar ook in Lotro.

( vind persoonlijk ze alletwee even mooi.)

johanlego Geplaatst op 16-03-2008, 23:16 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Steletje Mafketels!!!

Laten we zeggen LOTR en WOW zijn allebij even goed.
( maar ik ben toch meer fan van LOTR, maar dat zeg ik er niet bij want anders worden er weer mensen pissig  

Emma Watson 
wytsejo Geplaatst op 16-03-2008, 23:19 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

WoW vind ik veel beter..
ik had zon trial voor dat Lotro zelfs uit kwam...
Bij de countdown e.d...
maar ik vind WoW nog veel beter..
ik vond het maar al te onduidelijk
en voor de echte Lotr Fans zie je echt dat het verhaallijn erin DUIDELIJK niet klopt in vergelijking met Lotr...
En WoW speeld gewoon veel fijner (vind ik)
En ook om maar niet op WoW te lijken hebben ze maar hele vage Classnamen gemaakt zoals Champion enzo
dan vind ik Warrior, Mage, Rogue e.d veel duidelijker van wat je hebt
Maargoed
da was het einde van dit ehh.. Verhaal?

BrainZ Geplaatst op 13-07-2009, 19:34 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

wow heeft gewoon veel inspiratie gehaald van lotr. en het is niet een lotr kloon want je hebt ook vuurwapens en robotdingen waar ik niet zoveel vanaf weet omdat ik het maar een paar dagen heb gespeeld (Ik vind er geen reet aan, te eentonig). en het mmorpg is ook een genre, vind je het gek dat ze op elkaar lijken. je gaat toch ook niet van elke shooter zeggen dat het een kloon van wolfenstein 3D is? nee, dat dacht ik :P

Tonydevil Geplaatst op 22-07-2009, 10:18 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Gespeeld , level 60 Captain , Wel leuk

Tonydevil Geplaatst op 22-07-2009, 10:19 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 16-03-2008, 20:17 janoz schreef:
er zit heele maal geen verhaal lijn in wow bijna LOTRO wel dat is gewoon veel beter

ik heb 3jaar wow gerspeeld maar uit uindelijk is het gewoon meer pvp

Er zit heel veel verhaal lijn in wow... Zoiets heet : De lore.. achter elke faction leader zit wel eeen GROOT verhaal en hoe de wereld gemaakt is en waarom er raids zijn .. etc .. etc ..

boxjes1en2 Geplaatst op 04-09-2009, 21:08 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

waar kan je hem krijgen?

calandriel Geplaatst op 01-10-2009, 22:50 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

maar laten we wel zeggen alle mmorpg's lijken opelkaar , het is altijd lvlen voor je leven en een beetje quests doen. verder zorgen dat je in guild komt en bossen verslaan, en zorgen dat je de beste gear krijgt. ben je daar klaar mee ga je pvpen.
wat iederene ook steeds zegt is nageaapt... dat wow toevallig op nummer 1 staat  betekent nog niet dat elke mmorpg daarvan is nageaapt. wow is gewoon goed worden omdat je geen geld hoeft te geven voor extra stuff, zoals in de meeste f2p's. maja dis een beetje offtopic... anyway lotr is gemaakt van de boeken"in de ban van de ring"geschreven door tolkien ergens in de 2de wereld oorlog... de meeste fantasie games zijn daarop gebasseerd, veel mmorpg's werken meet elf,dwarf,orc,human. iedee achtig.

djw Geplaatst op 04-10-2009, 13:26 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 09-01-2008, 20:48 ThaPlaya123 schreef:
[...]

WoW is sowieso beter maar in LOTR zit een betere
verhaal lijn

jaa dat is waar.
maar kijk het verschil aan miljoenen wat ze er in besteden .
En hoeveel spelers er meer wow spelen.

toch vind ik lotr ook wel grappig.
omdat wow. beetje standaard word na 3e lvl 80 heb je alles wel weer gezien.

madcobra270 Geplaatst op 26-11-2009, 18:04 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ziet er chill uit misschien ga ik doe wel spelen ben een beetje op wow uitgekeken  

Je leeft maar 1x doe wat je wilt? 
gekko56 Geplaatst op 28-11-2009, 13:49 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

als we tog over na apen beginne
is middle earth tog zo'n btje et eerste van tolkien daarna kreeg je warhammer van tolkien gedeeltelijk afgeleid en toen pas warcraft.....
in iedergeval de mmo's vna deze franchises zijn eigelijk allemaal wel verschilled LOTRO heeft een goeie story line. WOW goeie gameplay en goeie end game pve. Warhammer heeft zeer goeie pvp. licht er maar aan waar je van houd wtje alle 3 die games zijn goed op hun eige manier.  kheb ze ook alle 3 gespeeld zelfs en LOTRO vind ik persoonlijk de slechtste et had door een ander bedrijf gemaakt moete worde... en et probleem met warhammer is simpel te onbekend dus heeft et te weinig spelers op et moment wat soms best storend kan zijn je zal er niet veel van merke opzig maar wel in de open world RVR. verder met wow is nu et probleem dat et te simpel is geworde ze proberen een te groot publiek te trekke ermee zonde het was ooit echt goed zonder expansions

jupio5 Geplaatst op 04-12-2009, 20:18 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik vind de game niet zo echt passen bij lotr

natuurlijk zijn er wel veel overeenkomsten maar bijv. die weerwolf die komt er nie eens in voor

1 2