|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xyle
|
Geplaatst op 30-01-2008, 18:21 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Sorry als ik boos reageer,
maar gasten,,,, Lotro is veeeeel beter dan wow. Het zijn veeel betere graphics en verhaal lijn... Je kan hier wat bereiken. Bij wow moet je je hele leven spelen om toch echt goed te worden.. Bij lotro zijn er wat meer updates en events...
De enigste redenen om wow te kiezen boven lotro zijn: -als je meer van cartoon achtige figuurtjes houd -als je computer mooie spellen niet draait, maar wow net. -omdat iedereen het doet dus doe jij het ook maar..
Probeer de 7dagen free trial uit en probeer gewoon, en niet zomaar los een mening zeggen!!
BTW: Lotro is TOTAAL niet nageaapt van wow want Lotro zit veeeeeel anders in elkaar...
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
verhuizers
|
Geplaatst op 01-02-2008, 20:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 10-01-2008, 20:06 ikbensander schreef:
veelste veel nageaapt van wow Ik vind lotrtbfme 1 en 2 ( lord of the rings battle for middle earth ) vele malen leuker. ik speelde lotrbfme 1 op de pc , egt vet, maar nu speel ik lord of the ring battle for middle earth 2 ik heb xbox 360 ( xbox live , dus online). Sirieus speel dit dan, velemalen leuker dan lord of the rings online.
|
hoezo is het nagemaakt want er zijn echt heel veel MMO´s die dan op wow lijken zoals warhammer guild wars en nog veel meer
|
|
|
|
There can be only 1# hero, beer |
|
|
|
|
snaavel
|
Geplaatst op 04-02-2008, 16:02 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ok dit spel ziet er zeker wel beter uit dan WOW en wat nou nageaapt van WOW Zoiets heet een spel verbeteren wat Blizard niet kan Ik ben nooit een fan geweest van LOTR maar dit lijkt me wel een vet spel
Zelf heb ik WOW ook wel uitgeprobeert Ik heb de 14 day trail uitgeprobeerd en was na 3 dagen spelen alweer uitgespeeld Omdat het zo eentonig is... Daarom is maplestory Gewoon veel beter....Een goede MMORPG hoeft niet 3d te zijn en dat bewijst Maplestory ok....wat tibia voor moet stellen dat snapt denk ik niemand.....Het heeft geen goede grapics,het is een flut game,er zit een saaie verhaallijn in... bij maplestory wil je gewoon levelen en het is ook veel makkelijker maarja ff ontopic LOTRO is gewoon vele malen beter dan WOW en daar moet WOW gewoon aan geloven Mensen die zeggen dat WOW beter is hebben gewoon geen goede computer om LOTRO te draaien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yasminelol
|
Geplaatst op 14-02-2008, 20:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 30-01-2008, 18:21 Xyle schreef:
Sorry als ik boos reageer,
maar gasten,,,, Lotro is veeeeel beter dan wow. Het zijn veeel betere graphics en verhaal lijn... Je kan hier wat bereiken. Bij wow moet je je hele leven spelen om toch echt goed te worden.. Bij lotro zijn er wat meer updates en events...
De enigste redenen om wow te kiezen boven lotro zijn: -als je meer van cartoon achtige figuurtjes houd -als je computer mooie spellen niet draait, maar wow net. -omdat iedereen het doet dus doe jij het ook maar..
Probeer de 7dagen free trial uit en probeer gewoon, en niet zomaar los een mening zeggen!!
BTW: Lotro is TOTAAL niet nageaapt van wow want Lotro zit veeeeeel anders in elkaar...
|
lotro beter dan wow..... hmm nog nooit van deze game gehoort maar wel van WOW die DE NUMMER 1 GAME IS van alle online games, met ruim 9 en half miljoen spelers.... en wow staat denk stuk hoger met graphics dan dit spel ook
en over dat hele leven spelen... hooguit 2-3 maanden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|